  • 1. Data: 2016-01-09 20:17:54
    Temat: Oddech Lorda Vadera
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Panowie, może ktoś rzuci pomysłem na generatora odgłosu sapania vadera, generator
    pilnie potrzebny dziecku na bal jako element przebrania. Nie chciałbym, aby generator
    stał się najdroższym elementem przebrania, dobrze by było też, żeby się dało go
    zrobić z tego, co przeciętny elektronik ma w szufladzie.

    Albo inaczej: prosty generator szumu, najlepiej z możliwością przełączania "pasma"
    szumienia. Ktoś coś widział, ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2016-01-09 20:44:33
    Temat: Re: Oddech Lorda Vadera
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a nie lepiej piardnięcie donalda tuska?
    pomyśl...

  • 3. Data: 2016-01-09 20:50:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    podobno dioda zenera generuje ładny szum...

  • 4. Data: 2016-01-09 20:57:20
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-09 20:17, Jarek P. wrote:
    > Panowie, może ktoś rzuci pomysłem na generatora odgłosu sapania vadera

    A nie lepiej głosu :) ?

    https://www.youtube.com/watch?v=3tEHxL_1UYw

    Jedna nocka i dasz radę ;) Ostatecznie flash AVRa jest wystarczająco
    pojemny na dwa zsamplowane sapnięcia odpalane w pętli.

  • 5. Data: 2016-01-09 21:03:23
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 20:44:38 UTC+1 użytkownik platformowe głupki napisał:
    > a nie lepiej piardnięcie donalda tuska?
    > pomyśl...

    czy publiczne robienie z siebie idioty sprawia ci przyjemność?

  • 6. Data: 2016-01-09 21:06:31
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu sobota, 9 stycznia 2016 20:58:14 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Jedna nocka i dasz radę ;) Ostatecznie flash AVRa jest wystarczająco
    > pojemny na dwa zsamplowane sapnięcia odpalane w pętli.

    O, to jest jakaś myśl, zafiksowałem się na alalogowym podejściu do tematu, ale może
    nie ma się co szczypać...

  • 7. Data: 2016-01-09 21:11:06
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    ========

    Yy...
    http://www.tme.eu/pl/details/isd2560p/pamieci-pozost
    ale-uklady-scalone/winbond/ ?

    ---
    Avast.

  • 8. Data: 2016-01-09 21:15:02
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2016-01-09 o 20:17, Jarek P. pisze:
    > Panowie, może ktoś rzuci pomysłem na generatora odgłosu sapania vadera, generator
    pilnie potrzebny dziecku na bal jako element przebrania. Nie chciałbym, aby generator
    stał się najdroższym elementem przebrania

    Poszukać trochę gotowych sampli jako pojedynczych utworów, zgrać na MP3
    i odtwarzać losowo lub zapętlić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2016-01-09 21:22:43
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ja bym odgrywał dyrektywy wspólnoty europejskiej... przecież dzisiejsza
    młodzież... i system...

  • 10. Data: 2016-01-09 21:33:38
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ciekawe co pokaże nam to nowe pokolenie... ja tam jestem ciekawy.