    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Date: Mon, 29 Oct 2018 06:53:59 GMT

    On 2018-10-28, Marek S <p...@s...com> wrote:
    > Z ciekawości spytam, też w kontekście Krisa bo zaskoczył mnie swoim
    > rozumowaniem na drodze. Powiedzmy, że jedziesz sobie tą autostradą lewym
    > pasem. Od czasu do czasu kogoś wyprzedzasz więc trzymasz się lewego ale
    > jest pełno miejsca na prawym. W pewnym momencie widzisz, że z daleka
    > "szybki z tyłu" błysnął dając znać abyś mu zjechał. Czy traktujesz to
    > jako rodzaj agresji, czy bardziej jako "prośbę" z jego strony o
    > ustąpienie pasa?

    Nie do mnie, ale co bys miał wieksza statystycznie próbkę - traktuję
    jako rodzaj agresji, bo ślepy nie jestem i widze jak mi ktos na d.
    siedzi i jak szybko się tam znalazł. Innymi słowy, nie ma żadnego powodu
    i żadnego sensu aby mnie poganiać.

    > Czy zjechanie na prawo, nawet z lekkim przyhamowaniem, nie stanowi dla
    > Ciebie problemu?

    Zalezy od sytuacji. Dlaczego mam robić ekstra wysiłek i marnowac swój
    czas w dodatku jesli mnie poganiasz? Co do zasady to każdemu się
    spieszy. Chcesz mnie wyprzedzic, a ja jadę nie jakoś przesadnie wolno,
    to czekaj, aż zrobie to w swoim tempie a nie będę cudował bo chcesz
    szybciej. Co innego jak z jakiegoś powodu jade dużo wolniej. Wtedy
    zawsze ustepuję jesli tylko mogę.

    --
    Marcin