    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości -zwyczaje kierowców
    Date: Sun, 28 Oct 2018 22:51:37 +0100

    W dniu 2018-10-28 o 22:09, Kris pisze:

    > Bucowate zachowanie to właśnie miganie światłami, trąbienie(o tym tez
    > chyba kiedyś wspominałes). Trudno nazwać bucowatym zachowaniem kogoś
    > kto jedzie 40/60

    Bucowate jest zwalnianie do np. 20 gdy ktoś mignął byś szybciej jechał.
    Deklarowałeś, że tak postępujesz i to komentuję. Nie odwracaj kota
    ogonem. Bucowate jest również zmniejszanie dystansu gdy ktoś chciałby
    pas zmienić i znaleźć się przed Tobą. A tak właśnie Ciebie teraz odbieram.

    Jeszcze raz: jak mam poprosić kierowcę by szybciej jechał nie używając
    sygnalizacji będącej częścią funkcjonalności auta?
    To pytanie w odpowiedzi pominąłeś.

    Kolejna rzecz jaką zauważam, to pomimo iż wytłumaczyłem Tobie, że
    dawanie znaków światłami nie musi oznaczać agresji lub niegrzecznego
    zachowania, to mimo wszystko upierasz się, że tak być nie może. Musi to
    być agresja, koniec kropka. Bez złośliwości, przemyśl to sobie. Być może
    dalsze Twoje zachowanie powoduje wściekłość innych, tego nie wiem. To
    również temat do zastanowienia się nad sobą.

    > Bywam tam regularnie ale tylko 1-2 razy w tygdniu I tak od kilkunastu
    > już lat I wiem kiedy i gdzie można się korka spodziewać bo to
    > powtarzalne jest

    Ty mówisz o regularnych korkach a ja o incydentalnych. A na trasie
    Gdańsk - Gdynia jeżdżę czasem parę razy dziennie.

    > Strasznie się wkurwiać musisz srając na kiblu bo to przeciez 10 minut
    > straty i kupa forsy.
    > W soboty, niedziele i święta tez wkurw
    > całodobowy?

    Zaraz zaraz, to Ty przecież napisałeś, że wypracowałeś agresywną postawę
    za kierownicą gdy Ci migają. Zamiast zastanowić się dlaczego uwzięli się
    na Ciebie, takiego przecież cool gościa, i wciąż migają i migają, to
    poprawić technikę jazdy, ograniczyć egoizm i jeździć tak aby nie migali.
    Zamiast tego przyjmujesz rolę szeryfa, który w imię własnej satysfakcji
    nawet miasto zakorkuje. A potem co? Województwo? Będziesz wtedy bardziej
    cool?

    Zresztą jaki ma Twój komentarz związek z dyskusją na temat respektowania
    przez Ciebie potrzeb czasowych innych uczestników ruchu?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek