eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruchRe: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Artur Miller <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odcinkowy pomiar prędkości spowalnia ruch
    Date: Wed, 13 Jul 2016 14:42:12 +0200
    Organization: INTERIA.PL S.A.
    Lines: 31
    Message-ID: <nm5d0n$bm2$1@usenet.news.interia.pl>
    References: <57800672$0$643$65785112@news.neostrada.pl> <7...@m...org>
    <5780a124$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <uxe2nhvp1zdq$.dlg@myjk.org>
    <nlqv18$d6k$1@node2.news.atman.pl> <z06esizno1v$.dlg@myjk.org>
    <nlrkk7$nn7$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
    <nltbaj$l9h$1@node2.news.atman.pl> <x4e5vd1iyzj1$.dlg@myjk.org>
    <nm3bta$gds$1@node2.news.atman.pl> <prsi4xsztx92$.dlg@myjk.org>
    <nm3dju$9aa$1@usenet.news.interia.pl> <1...@m...org>
    <nm3jh9$l9e$1@usenet.news.interia.pl> <u...@m...org>
    <nm5alf$630$1@usenet.news.interia.pl> <21jw3isfq1fm$.dlg@myjk.org>
    NNTP-Posting-Host: espotel-1.technologpark.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1468413783 11970 78.9.98.210 (13 Jul 2016 12:43:03
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 13 Jul 2016 12:43:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:45.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/45.2.0
    In-Reply-To: <21jw3isfq1fm$.dlg@myjk.org>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2585551
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-07-13 o 14:21, Myjk pisze:
    > Wed, 13 Jul 2016 14:02:54 +0200, Artur Miller
    >
    >> ani razu.
    >
    > Czyli do statystyki się nie zaliczasz. ;)
    >
    >> ale przekaz pod publikę jest taki, że sam fakt przekroczenia
    >> prędkości powoduje czyjeś zejście. a nie gwałtowne jej wytracenie (na
    >> drzewie) lub nabranie (na masce)
    >
    > Przekaz jest taki, że _jeśli_ dojdzie do takiej sytuacji jak w przekazie,
    > to 10- może uratować życie pieszemu. Każda inna interpretacja tych spotów
    > jest błędna. Dlaczego, to już nie wiem.
    >

    w ten sposób dojdziemy do wielokrotnie juz tutaj osiąganej konkluzji, ze
    trzeba siedzieć w domu i się nie ruszac, bo tak jest najbezpieczniej.

    zastanawiam sie ile w tej propagandzie jest konkretów. czy ktoś sobie
    wymyslił "jedźmy -10, hura!" na kształt rakiety zbudowanej przez Indian,
    czy stoją za tym jakies liczby (docelowe, nie historyczne), tak jak jest
    to na przykład w kolejnictwie, gdzie projektuje się systemy zarządzania
    bezpieczeństwem i ocenia ilościowo (a nie jakościowo) czy spełniają
    założenia i wymagania.

    lektura:

    http://www.infor.pl/akt-prawny/DZU.2015.145.0001061,
    rozporzadzenie-ministra-infrastruktury-i-rozwoju-w-s
    prawie-wspolnych-wskaznikow-bezpieczenstwa-csi.html

    a.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: