eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdbieranie nowego samochoduRe: Odbieranie nowego samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Date: Tue, 17 Aug 2010 08:43:43 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 60
    Message-ID: <i4db0j$3i9$1@news.onet.pl>
    References: <9...@x...googlegroups.com><i45v6
    q$kvl$1@inews.gazeta.pl>
    <i4603p$nhn$1@inews.gazeta.pl><i461g2$ra1$1@inews.gazeta.pl><4c668c88$0$2
    2804$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl><4c66a469$0$27043$6...@n...neostrada.pl
    >
    <i46e21$qp1$1@news.onet.pl><4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    <i49l3m$d4l$1@news.onet.pl><4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>
    <i4bkpi$huo$1@news.onet.pl> <4c69fa86$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1282027347 3657 91.150.222.21 (17 Aug 2010 06:42:27 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 17 Aug 2010 06:42:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304322
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c69fa86$0$22797$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jurand
    >
    >> Aha, no bo przecież mogli posłuchać Ciebie - i wezwać biegłego, który
    >> określi wiek lakieru z dokładnością do dnia i godziny jego nałożenia.
    >> Większego debilizmu chyba wymyślić nie można.
    >
    > Nie, powinni zapoznać się z podstawami prowadzenia negocjacji i nie robić
    > jednej z dwóch najgorszych rzeczy czyli albo kłaść uszu po sobie albo
    > uparcie stawiać żądania niemożliwe do spełnienia.

    Przepraszam - niemożliwe do spełnienia jest wydanie klientowi nowego
    samochodu? Oczywiście, że możliwe. Tylko, że wtedy salon do interesu trochę
    by dołożył. Najlepszym wyjściem dla dealera jest rżnięcie głupa - nic nie
    wiemy, to nie my malowaliśmy, jak to Pan nam udowodni? A może tego samego
    dnia przywalił Pan w jakiś klomb i oddał auto gdzieś do polakierowania?

    >> I mieli rację - jeśli płacili za auto fabrycznie nowe, a otrzymują auto
    >> ponownie polakierowane, to dla mnie takie auto nie spełnia warunków
    >> samochodu FABRYCZNIE nowego. Czyli dokładnie takiego, jaki opuścił
    >> fabrykę.
    >
    > Jeśli był problem z drzwiami czy klapą to można oczekiwać wymiany tych
    > elementów, a nie całego samochodów. Zresztą mniejsza o to. Co jest
    > lepsze. Upierać się przy wymianie auta i nie dostać nic, czy ponegocjować
    > i uzyskać profesjonalną naprawę w ramach gwarancji?

    Oczywiście, że przy malowaniu samych drzwi można się "doprosić" wymiany
    drzwi na takie z fabryczną powłoką. Ale zadam Ci pytanie - SKĄD dealer
    wytrzaśnie takie drzwi? No, Watsonie, postaraj się dobrze nad tym
    zastanowić....
    A druga sprawa - co to za interes - iść kupić nowe auto, zapłacić za nie jak
    za zboże, 2 miesiące później dowiadujesz się, że ktoś go nie do końca dobrze
    ponaciągał po tym, jak spadło z lory, a dealer mówi - no w ramach
    rekompensaty naprawimy go tym razem profesjonalnie... ;)

    >> Żadne ASO, czy to w obecności gazety, czy też nie, nie przyzna się do
    >> tego, że lakierowało samochód, który następnie klient odebrał w salonie
    >> jako nowy.
    >
    > W tym właśnie tkwi sedno, dlatego należy tak pokierować negocjacjami by z
    > jednej strony uzyskać to co jest realne (czyli przywrócenie auta do
    > odpowiedniego stanu), a z drugiej strony pozwolić ASO wyjść z twarzą.

    Gówno, a nie z twarzą. Firma, która w bezczelny sposób sadza klienta na
    aucie po naprawie, nie informując o tym, powinna stracić autoryzację po
    drugim takim numerze. Co Ty myślisz, że ASO nie odbiera od ubezpieczyciela
    kasy za to, że samochody zostały uszkodzone w transporcie? Myślisz, że oni
    de facto nei zarabiają na takich naprawach?? Nie dość, że sprzedają tłuczka
    jako nowe auto (zarabiając na nim, bo nie informują klienta, że był
    naprawiany), do tego zostaje im duża nadwyżka z odszkodowania, to Ty jeszcze
    chcesz ich głaskać po główce i pozwalać im wychodzić z twarzą? Niech się
    kurwa wstydzą i niech wszyscy wiedzą, jakie praktyki tam odchodzą.

    Jurand.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: