eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyOdbieranie nowego samochoduRe: Odbieranie nowego samochodu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder1.cambriumusenet.nl!feed.twea
    knews.nl!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.com!209.197.12.246.MISM
    ATCH!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    1.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not
    -for-mail
    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <9...@x...googlegroups.com>
    <i45v6q$kvl$1@inews.gazeta.pl> <i4603p$nhn$1@inews.gazeta.pl>
    <i461g2$ra1$1@inews.gazeta.pl>
    <4c668c88$0$22804$65785112@news.neostrada.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <4c66a469$0$27043$65785112@news.neostrada.pl> <i46e21$qp1$1@news.onet.pl>
    <4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl> <i49l3m$d4l$1@news.onet.pl>
    <4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl> <i4bkpi$huo$1@news.onet.pl>
    X-No-Archive: Yes
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Date: 17 Aug 2010 02:57:10 GMT
    Lines: 30
    Message-ID: <4c69fa86$0$22797$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
    X-Trace: 1282013830 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22797 80.52.166.102:56406
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2304290
    [ ukryj nagłówki ]

    begin Jurand

    > Aha, no bo przecież mogli posłuchać Ciebie - i wezwać biegłego, który
    > określi wiek lakieru z dokładnością do dnia i godziny jego nałożenia.
    > Większego debilizmu chyba wymyślić nie można.

    Nie, powinni zapoznać się z podstawami prowadzenia negocjacji i nie robić
    jednej z dwóch najgorszych rzeczy czyli albo kłaść uszu po sobie albo
    uparcie stawiać żądania niemożliwe do spełnienia.

    > I mieli rację - jeśli płacili za auto fabrycznie nowe, a otrzymują auto
    > ponownie polakierowane, to dla mnie takie auto nie spełnia warunków
    > samochodu FABRYCZNIE nowego. Czyli dokładnie takiego, jaki opuścił
    > fabrykę.

    Jeśli był problem z drzwiami czy klapą to można oczekiwać wymiany tych
    elementów, a nie całego samochodów. Zresztą mniejsza o to. Co jest
    lepsze. Upierać się przy wymianie auta i nie dostać nic, czy ponegocjować
    i uzyskać profesjonalną naprawę w ramach gwarancji?

    > Żadne ASO, czy to w obecności gazety, czy też nie, nie przyzna się do
    > tego, że lakierowało samochód, który następnie klient odebrał w salonie
    > jako nowy.

    W tym właśnie tkwi sedno, dlatego należy tak pokierować negocjacjami by z
    jednej strony uzyskać to co jest realne (czyli przywrócenie auta do
    odpowiedniego stanu), a z drugiej strony pozwolić ASO wyjść z twarzą.

    --
    ignorance is bliss

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: