  • Data: 2010-08-17 04:57:10
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    begin Jurand

    > Aha, no bo przecież mogli posłuchać Ciebie - i wezwać biegłego, który
    > określi wiek lakieru z dokładnością do dnia i godziny jego nałożenia.
    > Większego debilizmu chyba wymyślić nie można.

    Nie, powinni zapoznać się z podstawami prowadzenia negocjacji i nie robić
    jednej z dwóch najgorszych rzeczy czyli albo kłaść uszu po sobie albo
    uparcie stawiać żądania niemożliwe do spełnienia.

    > I mieli rację - jeśli płacili za auto fabrycznie nowe, a otrzymują auto
    > ponownie polakierowane, to dla mnie takie auto nie spełnia warunków
    > samochodu FABRYCZNIE nowego. Czyli dokładnie takiego, jaki opuścił
    > fabrykę.

    Jeśli był problem z drzwiami czy klapą to można oczekiwać wymiany tych
    elementów, a nie całego samochodów. Zresztą mniejsza o to. Co jest
    lepsze. Upierać się przy wymianie auta i nie dostać nic, czy ponegocjować
    i uzyskać profesjonalną naprawę w ramach gwarancji?

    > Żadne ASO, czy to w obecności gazety, czy też nie, nie przyzna się do
    > tego, że lakierowało samochód, który następnie klient odebrał w salonie
    > jako nowy.

    W tym właśnie tkwi sedno, dlatego należy tak pokierować negocjacjami by z
    jednej strony uzyskać to co jest realne (czyli przywrócenie auta do
    odpowiedniego stanu), a z drugiej strony pozwolić ASO wyjść z twarzą.

    --
    ignorance is bliss