  • Data: 2010-08-16 17:19:00
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jurand

    > Ja też znam kilka takich przypadków i moim zdaniem wszystkie te osoby źle
    > podeszły do tematu.

    Aha, no bo przecież mogli posłuchać Ciebie - i wezwać biegłego, który
    określi wiek lakieru z dokładnością do dnia i godziny jego nałożenia.
    Większego debilizmu chyba wymyślić nie można.

    > Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    > kompromisu, żądali wymiany auta na nowe

    I mieli rację - jeśli płacili za auto fabrycznie nowe, a otrzymują auto
    ponownie polakierowane, to dla mnie takie auto nie spełnia warunków
    samochodu FABRYCZNIE nowego. Czyli dokładnie takiego, jaki opuścił fabrykę.

    > i bóg wie czego jeszcze z powodu
    > polakierowania jakiegoś tam elementu. Negocjując z ASO skarżyli się
    > jednocześnie prasie itp. W ten sposób nie da się dojść do żadnego
    > porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    > do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.

    Żadne ASO, czy to w obecności gazety, czy też nie, nie przyzna się do tego,
    że lakierowało samochód, który następnie klient odebrał w salonie jako nowy.

    Jurand.