    From: "kml" <A...@g...lp>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Date: Mon, 16 Aug 2010 08:17:12 +0200

    <i46e21$qp1$1@news.onet.pl><4c66c506$0$22811$65785112@news.neostrada.pl>
    <i49l3m$d4l$1@news.onet.pl> <4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl>

    news:4c687c85$0$22799$65785112@news.neostrada.pl...
    > begin Jurand

    > Ja też znam kilka takich przypadków i moim zdaniem wszystkie te osoby źle
    > podeszły do tematu. Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    > kompromisu, żądali wymiany auta na nowe i bóg wie czego jeszcze z powodu
    > polakierowania jakiegoś tam elementu. Negocjując z ASO skarżyli się
    > jednocześnie prasie itp. W ten sposób nie da się dojść do żadnego
    > porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    > do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.
    >
    > Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    Znam przypadek nowego T5 z salonu, który chwilę po gwarancji zaczął się
    dezintegrować począwszy od tego, że skrzynie rozpiżdzyło. Właściciel chciał
    być ugodowy, poszedł do salonu i zapytał się dlaczego przy 150kkm skrzynia
    jest martwa a efekt był taki, ze gówno załatwił. Został olany i spuszczony
    na drzewo. Gdyby pojawił sie z TVN turbo albo gazetą motoryzacyjną to byłaby
    zupełnie inna rozmowa bo sprawa była do wygrania.

    Poza tym niby dlaczego mam nie rządać nowego auta jezeli stare mialo dach
    lakierowany bo chgw co z nim sie stało?

    --
    pozdrawiam
    kml