  • Data: 2010-08-16 08:40:58
    Temat: Re: Odbieranie nowego samochodu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Aug 2010 23:47:17 GMT, to wrote:
    >Ja też znam kilka takich przypadków i moim zdaniem wszystkie te osoby źle
    >podeszły do tematu. Chyba wszyscy byli niezdolni do jakiegokolwiek
    >kompromisu, żądali wymiany auta na nowe i bóg wie czego jeszcze z powodu
    >polakierowania jakiegoś tam elementu.

    Zaplacili za nowe, to chca miec k* nowe.

    >Negocjując z ASO skarżyli się
    >jednocześnie prasie itp. W ten sposób nie da się dojść do żadnego
    >porozumienia, bo po rozpętaniu takiej awantury żadne ASO nie przyzna się
    >do błędu, szczególnie, gdy nie ma twardych dowodów.

    Do prasy pobiegli zapewne dlatego ze negocjacje wcale sie nie udaly.
    Bo i w koncu na tym to polega - salon traci prestiz i musi sam ocenic
    czy mu sie oplaca klientow zwodzic.

    >Czy czasem w znanych Ci przypadkach nie było podobnie?

    No i sam potwierdzasz ze trzeba odbierac z miernikiem.
    Bo potem chcesz nowe lub 10 tys zl upustu, a ASO uwaza ze wystarczy
    komplet dywanikow, i jak sie chcecie dogadac ?

    J.