  • 21. Data: 2009-11-04 14:09:18
    Temat: Re: Od jutra nielimitowane dzwonienie w Play Fresh z wybranym numerem
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    SDD pisze:
    > Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jestes pewien na 100%?
    > Wcisnij przycisk "Edytuj" i zobacz, czy obok numeru nie masz w nawiasie "w
    > trakcie realizacji".

    Faktycznie, jest w trakcie realizacji. Ale w stanie jest "włączony".
    Zatem czekamy :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-11-04 14:14:47
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

    > 30 minut do Playa i na stacjonarne

    Dlatego skubańcy zrobili "do końca miesiąca" a nie na 30 dni.
    Bo inaczej 30stego danego miesiąca można by przywalić kolejne 30zł i tym
    samym w kumulacji załapać jeszcze dodatkowo na 30 minut do wszystkich sieci
    :P

    --
    pzdr, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 23. Data: 2009-11-04 14:16:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Piotr M pisze:
> [...]
    > samym w kumulacji załapać jeszcze dodatkowo na 30 minut do wszystkich sieci

    Normalnie chyba w proteście przejdę do tak taka :)

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2009-11-05 01:13:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Zatem czekamy :)

    Juz sie doczekalismy :)
    Polaczenia sa specjalnie oznaczane w billingu w Play24: "Poł. głosowe do
    wybr. nr w Play"
    i baaaaaardzo mila niespodzianka - przy dzwonieniu na wybrany numer nie
    schodza minuty z uslugi "Zbieraj minuty" - tu jest max rewelka (chyba, ze
    zauwaza i zmienia :)
    Kolejna rewelka - choc jeszcze w 100% nie sprawdzona - usluge mozna
    aktywowac takze dla doladowan wykonanych miedzy 1.11 a 3.11 (przed wejscie w
    zycie uslugi) - u mamy tak aktywowalem i wszystko lyknelo - tyle, ze nie
    wykonala jezcze polaczenia na wprowadzony numer.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 25. Data: 2009-11-05 08:53:24
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnego razu tl tak oto obwieścił(a):

    > Dobra, to ja ukrócę samowolkę i nałożę stawkę na satelity co nad moim
    > niebem fruwają. Ile można znosić zakłócanie spokoju, ciągły warkot
    > silników
    > słyszę.

    No, i już masz podstawę do darmowych telewizji satelitarnych

  • 26. Data: 2009-11-05 08:57:38
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Normalnie chyba w proteście przejdę do tak taka :)

    Chcesz o tym porozmawiać ? Spokojnie, odpręż się, usiądź wygodnie ... możesz
    się położyć ...

  • 27. Data: 2009-11-05 15:21:32
    Od: uzytkownik <b...@u...pl>

    spokojnie, spokojnie...

    Jest i haczyk.

    Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie
    doładujemy konta za 30 zł... to wpisany numer jako darmowy będzie
    liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone
    pakiety 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

  • 28. Data: 2009-11-05 15:58:14
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <b...@u...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie

    A nie mozemy anulowac po? Zreszta usluga to ma sie anulowac wraz z koncem
    miesiaca automatycznie i wznowic po doladowaniu.

    > doładujemy konta za 30 zł... to wpisany numer jako darmowy będzie

    Numer niby wpisany zostaje, ale...

    > liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone pakiety
    > 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

    ... wiedziec bedziemy to dopiero w grudniu. Na podstawie zapisow
    regulaminowych Playa w usludze 100 minut do Play i na stacjonarne tez
    wyciagano najrozniejsze i najdziwniejsze wnioski - a usluga dziala tak, jak
    mysleli w pierwszej chwili ci, ktorzy az tak gleboko zapisow nie
    anallizowali :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 29. Data: 2009-11-05 16:02:38
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu uzytkownik tak oto obwieścił(a):

    > Jeśli nie anulujemy usługi przed końcem miesiąca, a w następnym nie
    > doładujemy konta za 30 zł

    Czyli anulowanie na początku miesiąca jest bezsensu bo i tak zadziała to od
    przyszłego.

    > liczony zawsze z konta głównego po 29 gr nawet jeśli mamy włączone
    > pakiety 100 minut Do Play i na stacjonarne :P

    Aż do końca promocji :)

  • 30. Data: 2009-11-05 16:05:31
    Od: Piotr M <x...@x...pl>

    Pewnego razu SDD tak oto obwieścił(a):

    > A nie mozemy anulowac po? Zreszta usluga to ma sie anulowac wraz z koncem
    > miesiaca automatycznie i wznowic po doladowaniu.

    Usługa się anuluje/wygaśnie (jej darmowość) ale numer zostaje przypisany do
    tej darmowości której nie ma, póki nie doładujemy.