  • 221. Data: 2011-03-02 15:36:44
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Mar 2011 12:15:41 +0000 (UTC), w <ikio1d$mag$1@inews.gazeta.pl>,
    "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Nie widzę różnicy pomiędzy samochodem włączającym się do ruchu z włączonymi
    > światłami i bez.

    Różnica jest taka, że tego włączającego się ze światłami zobaczysz dużo
    wczesniej.

  • 222. Data: 2011-03-02 15:38:04
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 1 Mar 2011 12:36:34 +0000 (UTC), w <ikip8i$r61$1@inews.gazeta.pl>,
    "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(-a):

    > Wniosek więc taki, że drzewa również powinny mieć nakaz stania na światłach,
    > bo bardziej widoczne drzewo to szansa szybszego jego zauważenia i uniknięcia
    > wypadku.

    W cywilizowanych krajach już do tego doszli i stąd na drzewach odblaski.
    Jak widać do nas też to powoli dociera :>.

  • 223. Data: 2011-03-02 20:00:18
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Tue, 1 Mar 2011 12:15:41 +0000 (UTC), w <ikio1d$mag$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa=B3(-a):

    > do ruchu z w=B3=B1czonymi
    >
    > R=F3=BFnica jest taka, =BFe tego w=B3=B1czaj=B1cego si=EA ze =
    > =B6wiat=B3ami zobaczysz du=BFo
    > wczesniej.=20

    Dlaczego? Przeciez może stać z włączonymi światłami.
    A jak się włączy do ruchu bez świateł to go zobacze właśnie po tym, że się
    "włączy".

  • 224. Data: 2011-03-02 20:02:31
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Heraklit <w...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Był sobie taki dzień: 1 marzec (wtorek), gdy o godzinie 15:20
    > *Kresowiak* naskrobał(a):

    > jak doszedłeś do tego wniosku??

    empirycznie

  • 225. Data: 2011-03-02 20:04:30
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 2 Mar 2011 19:00:18 +0000 (UTC), w <ikm442$luf$1@inews.gazeta.pl>,

    > Dlaczego? Przeciez może stać z włączonymi światłami.
    > A jak się włączy do ruchu bez świateł to go zobacze właśnie po tym, że się
    > "włączy".

    Z prostego powodu -- będzie przykuwał twoją uwagę zanim ruszy.
    Za to zdecydowanie później zobaczysz włączający się samochód *bez świateł*,
    jeżeli w rządku będzie stał sobie jakiś *ze światłami*.

  • 226. Data: 2011-03-02 20:05:28
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Tue, 1 Mar 2011 12:36:34 +0000 (UTC), w <ikip8i$r61$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa=B3(-a):

    > stania na =B6wiat=B3ach,
    > unikni=EAcia
    >
    > W cywilizowanych krajach ju=BF do tego doszli i st=B1d na drzewach =
    > odblaski.
    > Jak wida=E6 do nas te=BF to powoli dociera :>.

    W tych samych cywilizowanych krajach nie doszli, że trzeba używać świateł w
    dzień, ba, w jednym na chwilę doszli, ale zaraz się wycofali.

  • 227. Data: 2011-03-02 20:58:27
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    >W cywilizowanych krajach już do tego doszli i stąd na drzewach odblaski.
    >Jak widać do nas też to powoli dociera :>.

    To ma raczej pomoc przy jezdzie w nocy a nie w dzien.

    sz.

  • 228. Data: 2011-03-02 21:50:22
    Od: "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    r...@k...pl <r...@k...pl> napisał(a):

    > Wed, 2 Mar 2011 19:00:18 +0000 (UTC), w <ikm442$luf$1@inews.gazeta.pl>,
    > "Kresowiak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa=B3(-a):

    > <ikio1d$mag$1@inews.gazeta.pl>,
    > w=3DB3=3DB1czaj=3DB1cym si=3DEA =3D
    > si=3DEA ze =3D
    > w=B3a=B6nie po tym, =BFe si=EA
    >
    > Z prostego powodu -- b=EAdzie przykuwa=B3 twoj=B1 uwag=EA zanim ruszy.
    > Za to zdecydowanie p=F3=BCniej zobaczysz w=B3=B1czaj=B1cy si=EA =
    > samoch=F3d *bez =B6wiate=B3*,
    > je=BFeli w rz=B1dku b=EAdzie sta=B3 sobie jaki=B6 *ze =B6wiat=B3ami*.

    To jak stoi jakiś samochód z włączonymi światłami (np. taki:
    http://ir.i.wp.pl/r,id,d142NDA7dV5odHRwOi8vaS53cC5wb
    C9hL2YvanBlZy8yNjMyMC9wYXNzYXRfcG9saWNqYV8wMS5qcGVnO
    3ReanBlZztzXm1vdG87ZnReMQ==.jpeg),
    to mam stanąć i czekać aż się "włączy"?
    Bo nie rozumiem.

  • 229. Data: 2011-03-02 23:58:29
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisal w wiadomosci:

    > Fajny ten watek. Nie sadzilem ze tylu slepych jezdzi po drogach.

    Dokladnie o tym samym pomyslalem... ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes

  • 230. Data: 2011-03-03 00:00:31
    Od: "magnes" <m...@p...onet.pl>

    wiadomości:

    > Jeśli sugerujesz co innego, to następnym krokiem będzie pakowanie
    > aut w kamizelki odblaskowe.

    Kiedys przed automobilem musiala isc osoba z czerwona choragiewka, moze
    trzeba by przywrocic ten przepis w Polsce? ;-P

    --
    Pozdr.
    magnes