  • 171. Data: 2011-03-01 20:27:22
    Temat: Re: Od jutra można jeździć bez świateł w dzień
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Komu się tak utarło i gdzie?

    Kierowcom w Polsce ?

  • 172. Data: 2011-03-01 20:30:20
    Temat: Re: Od jutra mo?na jeOdzia bez ?wiate3 w dzien
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    Przeczytaj jeszcze raz co napisalem.

    sz.

  • 173. Data: 2011-03-01 20:37:07
    Temat: Re: Od jutra mo na je dzi bez wiate w dzie
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Kazdy srednio rozgarniety rowerzysta wie, ze jak jest bardziej widoczny to
    > ma wieksze szanse byc wczesniej zauwazony i ma szanse na dluzsze zycie.
    > I jak pewnie nie zauwazyles ja pisalem o przypadku troche ekstremalnym, bo
    > wymuszenia pierwszenstwa. Oswietlony rower ktory sie laduje przed samochod
    > ma nieco wieksze szanse niz nieoswietlony. O jezdzie noca bez oswietlenia
    > nie wpominajac.

    I jak niby ten rower ma mieć takie światła jak samochód ?

  • 174. Data: 2011-03-01 20:38:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie, ze pomoga. Wtedy zwroci na siebie uwage innych kierowcow i
    > beda mogli oni w pore zareagowac.
    > Jak sadzisz po co uprzywilejowane samochody uzywaja dodatkowych sygnalow
    > swietlnych i dzwiekowych?

    No ale oni mają być BARDZIEJ widoczni od innych a nie tak samo

  • 175. Data: 2011-03-01 20:39:10
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Nie. Skoro swiatla nic nie daja to po co one samochodom uprzywilejowanym?

    Po uprzywilejowanie właśnie

  • 176. Data: 2011-03-01 20:40:36
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl>

    > Czyli co? Swiatla w nocy tez nic nie daja tylko dlatego, ze wszyscy ich
    > uzywaja?

    Po co załączasz długie ?

  • 177. Data: 2011-03-01 20:52:35
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-03-01 20:27, niusy.pl pisze:

    > Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Kierowcom w Polsce ?

    A którym?

  • 178. Data: 2011-03-01 21:05:25
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 11:27:27 +0100, Krzysiek Niemkiewicz napisał(a):

    > Bo jeżeli jedynym argumentem jest zwiększenie widoczności, to
    > jest jeszcze kilka lepszych sposobów - np. migające koguty i sygnały
    > dźwiękowe...

    No, teraz przesadziłeś, ja rozumiem (staram się), są tacy którzy "widzą
    ciemność" ale z widzeniem sygnałów dzwiękowych to Cię poniosło. ;)

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96
    Świecące by je widziano

  • 179. Data: 2011-03-01 21:24:19
    Temat: Re: Od jutra można je?dzić bez ?wiateł w dzień
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Tue, 01 Mar 2011 15:11:22 +0100, Artur Maśląg napisał(a):

    > Tak szczerze to normalnie mało kto z ludzi doi krowy :)

    Jednym zdaniem położyłeś tradycję sięgającą kilku tysięcy lat. ;(
    Są jeszcze rejony świata gdzie ręcznie doją ... mleko. ;)

  • 180. Data: 2011-03-01 21:27:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 01 Mar 2011 20:30:20 +0100 osobnik zwany szufla
    wystukał:

    > Przeczytaj jeszcze raz co napisalem.

    to nie wikipedia by poprawiać. A rysunek nie jest przedstawieniem danych
    bo je interpretuje. Takie trudne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?