  • 1. Data: 2013-06-07 00:16:55
    Temat: Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    Witam
    w chwili obecnej jestem w trakcie przesiadki z Octavii I na II (mam obie przed
    domem) I 2005r, II 2006r. Ze zdziwieneim zauwazyłem że stan podwozia, nadkoli,
    płyty podłogowej w II jest zdecydowanie gorszy niż w I z przebiegiem jakieś
    120kkm wyższym. Na zdjęciach mam zdjęte wygłuszenie i plastiki nadkoli przed
    wizytą u lakiernika.

    Czy to jest normalne w tym modelu i roczniku? niby blacha ocynk a wygląda to już
    dość nieciekawie miejscami... nawet w klapie bagażnika na szwie jest rdza...

    http://postimg.org/gallery/1na9ddj4/

    Pzdr
    Piotrek

  • 2. Data: 2013-06-07 07:43:33
    Temat: Re: Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Czy to jest normalne w tym modelu i roczniku? niby blacha ocynk a
    > wygląda to już dość nieciekawie miejscami... nawet w klapie bagażnika

    Na pocieszenie - lancer z 2009 jest bardziej zgnity niż octavia z 2006.
    Choć to marne pocieszenie ;-)

    --
    Yogi(n)

  • 3. Data: 2013-06-07 12:13:49
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

> [...]
    >
    > Czy to jest normalne w tym modelu i roczniku? niby blacha ocynk a wygląda
    > to już dość nieciekawie miejscami... nawet w klapie bagażnika na szwie

    http://postimg.org/image/jbon7olu7/

    na tej focie to jest antykorozja czy srednio oryginalnie nalozona pasta
    gluszaca przez pijanego blacharza pasjonata entuzjaste ? :)

    jak to mowia - jesli ocynk rdzewieje, wiedz ze cos sie dzialo ;)
    chiba ze sie myle ...

  • 4. Data: 2013-06-07 12:30:07
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 czerwca 2013 07:43:33 UTC+2 użytkownik Yogi(n) napisał:
    > Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na pocieszenie - lancer z 2009 jest bardziej zgnity niż octavia z 2006.

> [...]

    Na wkurzenie. Prawie pełnoletni Cienki. Jedyna korozja jak na nim była to zardzewiałe
    mocowanie wahaczy. Ale to korozja zmęczeniowa i się nie liczy. Po wymianie
    zardzewiałych elementów i dobrym zabezpieczeniu następna naprawa za 10 lat. Koszt
    naprawy 250 złotych.

  • 5. Data: 2013-06-07 14:21:20
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "misiek" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > na tej focie to jest antykorozja czy srednio oryginalnie nalozona pasta
    > gluszaca przez pijanego blacharza pasjonata entuzjaste ? :)

    to jest właśnie biedna antykorozja nałożona na spawach/łączeniach fabrycznie w
    Octavii I wygląda to dużo lepiej poza tym nadkola są w całości osłonięte
    plastikiem a tu jest tylko jakiś filc. Ogólnie stan zabezpieczeń antykorozyjnych
    w tym aucie jest mizerny aż żal patrzeć na to. Raczej bity nie był bo
    sprawdzałem to przes zakupem po nr VIN i numerze rejstracyjnym. Poza tym w UK
    aut po większych dzwonach się nie klepie tylko złomuje zazwyczaj...

    Pzdr
    Piotrek

  • 6. Data: 2013-06-07 14:35:09
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-06-07 14:21, X-Man pisze:
> [...]
    > to. Raczej bity nie był bo sprawdzałem to przes zakupem po nr VIN i
    > numerze rejstracyjnym. Poza tym w UK aut po większych dzwonach się nie

    To może jakiś podtopielec. Dziwne żeby takie auto tak szybko poddało się
    rudzielcowi.

  • 7. Data: 2013-06-07 15:18:35
    Od: Waz <w...@o...pl>

> [...]
    wymianie zardzewiałych elementów i dobrym zabezpieczeniu następna naprawa za 10 lat.

    miałem pełnoletniego cienkiego i zamieniłem na połowę młodszego seja i
    ten sej absolutnie na 100% bezkolizyjny bardziej rdzewieje niż cienki

    mimo wszystko zależy od ilości jazdy w zimie w naszych warunkach

  • 8. Data: 2013-06-07 21:04:40
    Od: tá´Ź

    X-Man wrote:

    > http://postimg.org/gallery/1na9ddj4/

    Ale padakę kupiłeś. :>

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 9. Data: 2013-06-07 23:05:02
    Od: "kor_nick" <c...@p...pl>

> [...]
    >
    > Czy to jest normalne w tym modelu i roczniku? niby blacha ocynk a wygląda
    > to już dość nieciekawie miejscami... nawet w klapie bagażnika na szwie

    miałem octavię z tego rocznika.
    stawiana po blokiem.
    po 5 latach w progach po zdjęciu plastików coś tam się zaczynało ale to na
    zdjęciach to nie jest normalne.

  • 10. Data: 2013-06-07 23:49:45
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "kor_nick" <c...@p...pl> wrote in message
> [...]
    > miałem octavię z tego rocznika.
    > stawiana po blokiem.
    > po 5 latach w progach po zdjęciu plastików coś tam się zaczynało ale to

    własnie też mi się tak wydaje nie wiem czy to wina soli auto jeździło w
    okolicach Inverness (Loch Ness i te sprawy) może tam więcej soli sypią bo opady
    większe w zimie czy coś, sam nie wiem. Albo w fabryce dali ciała...

    Pzdr
    Piotrek