    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Octavia II 2006r rdza-zdjęcia.
    Date: Fri, 7 Jun 2013 13:21:20 +0100

    "misiek" <d...@g...pl> wrote in message
    news:koscbl$6ff$1@mx1.internetia.pl...
    > Użytkownik "X-Man" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > http://postimg.org/image/jbon7olu7/
    > na tej focie to jest antykorozja czy srednio oryginalnie nalozona pasta
    > gluszaca przez pijanego blacharza pasjonata entuzjaste ? :)

    to jest właśnie biedna antykorozja nałożona na spawach/łączeniach fabrycznie w
    Octavii I wygląda to dużo lepiej poza tym nadkola są w całości osłonięte
    plastikiem a tu jest tylko jakiś filc. Ogólnie stan zabezpieczeń antykorozyjnych
    w tym aucie jest mizerny aż żal patrzeć na to. Raczej bity nie był bo
    sprawdzałem to przes zakupem po nr VIN i numerze rejstracyjnym. Poza tym w UK
    aut po większych dzwonach się nie klepie tylko złomuje zazwyczaj...

    Pzdr
    Piotrek