    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [Octavia 1U 2001] Zablokowane drzwi
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Date: Mon, 12 Sep 2016 13:45:42 +0200

    na ** p.m.s ** Plejboj z lekko nadwago pisze tak:

    > Dzisiaj podczas mycia auta, naszła mnie myśl, czy nie dałoby się
    > zdjąć tych drzwi po wykręceniu śrub na zawiasach dostępnych po
    > otwarciu drzwi przednich. Ktoś praktykował? Nie wiem na ile
    > zachodzi zaczep zamka na trzpień - ale może jest tam na tyle luzu,
    > że jak się wykręci śruby mocujące zawiasy, to będzie na tyle luzu,
    > że jakoś da się te drzwi zdjąć, albo przynajmniej śruby mocujące
    > wewnętrzną tapicerkę?

    Po wykręceniu śrub luz nie będzie jakiś szalony. Zaczep będzie trzymał
    a on nie jest na końcu drzwi wiec wystajaca blacha nie pozwoli odchylić
    drzwi. Rozpinanie wiazki też nie należy do bezpiecznych bo potem nie
    bedzie coś łączyć albo połamiesz zatrzaski.

    Rozbieraj od środka, kanapę wyjmij i dostaniesz się do boczka.
    Zresztą masz drugie otwarte drzwi do treningu ;)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.