  • Data: 2011-01-15 08:32:53
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Radosław Sokół pisze:

    > Niezmiennie twierdzę, że kupowanie komputera przenośnego do
    > roli stacjonarnego jest równie sensowne i wygodne jak kupo-
    > wanie samochodu dostawczego do dojeżdżania do pracy w centrum
    > miasta.

    Twoje twierdzenie może dla Ciebie jest prawdziwe ale już dla mnie nie.
    Laptop raz służy do pracy i ma podpięty zewnętrzny monitor i klawiaturę,
    raz podpięty jest do niego w salonie telewizor a następnym razem na
    fotelu przeglądam grypy dyskusyjne. Warunki lokalowe mają swoje
    ograniczenia. Wyjeżdża z domu bardzo rzadko ale też się zdarza. Wiem że
    za podobną kasę miałbym szybszą maszynę stacjonarną ale żeby zapewnić
    podobną funkcjonalność musiałbym mieć ze 3 komputery.

    PS. Nie gram. Po 2 latach męki na rozdzielczości 1300x700 już mnie ro
    męczy. 1600x900 byłaby bardzo rozsądna.