  • Data: 2011-01-15 20:59:12
    Temat: Re: Ocencie czy ten laptop to dobry zakup
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maciek wrote:

    > ..... Do
    > normalnej pracy, czy wielogodzinnej zabawy tylko stacjonarny, chyba
    > że lubisz okulistów, ortopedów, rehabilitantów i całe to kłębowisko
    > specjalistów :->

    Eee konfabulujesz w większości.
    On nic nie pisał o regularnej pracy, ba powiem więcej skoro z całej
    masie wyposażania wymienił "web-kamerkę" to znaczy, że raczej nie do
    pracy a do używania i nie zauważyłem, że ma być ono wielogodzinne.
    Czasem ktoś lubi sobie usiąść w fotelu z pecetem na kolanach i coś
    poklikać a potem usiąść przy biurku i nie koniecznie chce mieć dwa
    komputery.
    To wolny kraj i każdy może sobie używać komputer jak mu wygodnie ;)
    Chce mieć laptopa 17" niech ma.

    --
    Wojtek