  • 1. Data: 2014-03-19 09:03:01
    Temat: Obwodnica Poznania
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Na Targeo pokazują, że S11 jako obwodnica Poznania będzie zakończona do
    czerwca tego roku. Mam pytanie do osób, które mogą coś wiedzieć na ten temat
    czy ten temat jest realny.

  • 2. Data: 2014-03-19 18:47:03
    Temat: Re: Obwodnica Poznania
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Witam
    > Na Targeo pokazują, że S11 jako obwodnica Poznania będzie zakończona do
    > czerwca tego roku. Mam pytanie do osób, które mogą coś wiedzieć na ten
    > temat czy ten temat jest realny.

    Nie bardzo.
    Dowiedzieli się, że muszą przejść nad rurociągiem Przyjaźń i bardzo ich to
    zdziwiło.
    Do dziś zastanawiają się jak to zrobić. ;-)

  • 3. Data: 2014-03-19 19:00:03
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Nie bardzo.
    > Dowiedzieli się, że muszą przejść nad rurociągiem Przyjaźń i bardzo ich to
    > zdziwiło.
    > Do dziś zastanawiają się jak to zrobić. ;-)

    Niedlugo juz nie bedzie potrzebny, wiec smialo moga go ciac :)

  • 4. Data: 2014-03-20 00:54:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Nie bardzo.
    >Dowiedzieli się, że muszą przejść nad rurociągiem Przyjaźń i bardzo
    >ich to zdziwiło. Do dziś zastanawiają się jak to zrobić. ;-)

    Zaraz - przeciez plany byly juz dawno. Wczesniej nie wiedzieli ?

    J.

  • 5. Data: 2014-03-20 01:26:52
    Od: WildS <f...@n...pl>

    On 2014-03-19, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Zaraz - przeciez plany byly juz dawno. Wczesniej nie wiedzieli ?

    Może wcześniej chcieli wydrążyć tunel pod ;-)

    --
    WildS

  • 6. Data: 2014-03-20 08:44:50
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > Zaraz - przeciez plany byly juz dawno. Wczesniej nie wiedzieli ?

    Dziwi cie to ?
    W Wawie jak budowali tunel przy Dw. Zach. tez sie dokopali do konkretnej
    rury i teraz ciezarowki musza jezdzic dokola przez rondo :)

  • 7. Data: 2014-03-20 09:00:24
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-20 00:54, J.F pisze:

    > Zaraz - przeciez plany byly juz dawno. Wczesniej nie wiedzieli ?

    Wiedzieli - na obecną chwilę to zwykłe bicie piany. Gdyby nie ślimaki
    to dawno by obwodnica była gotowa.

  • 8. Data: 2014-03-20 10:35:43
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Wiedzieli - na obecną chwilę to zwykłe bicie piany. Gdyby nie ślimaki
    > to dawno by obwodnica była gotowa.

    -------------------
    Cóż znów zostanie pokonanie trasy Koszalin - Zakopane przez Szczecin S3
    (ponoć do wakacji dociągną ja w okolice Zielonej Góry - chyba że macie inne
    opinie na ten temat) i A4. Jazda dookoła Polski szybsza i przyjemniejsza niż
    najkrótszą drogą.

  • 9. Data: 2014-03-20 12:53:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    > (ponoć do wakacji dociągną ja w okolice Zielonej Góry - chyba że macie
    > inne opinie na ten temat) i A4. Jazda dookoła Polski szybsza i

    A dlaczego nie przez Toruń i dalej jedynką?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 10. Data: 2014-03-20 14:03:52
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości grup

> [...]

    > inne opinie na ten temat) i A4. Jazda dookoła Polski szybsza i
    > przyjemniejsza niż najkrótszą drogą.

    A dlaczego nie przez Toruń i dalej jedynką?

    Po drodze jest Łódź na którą ostatnio (jakieś 2 lata temu) znajomi bluzgali
    na czym świat stoi. Jadąc trasę Koszalin - Zakopane i z powrotem.
    Wymyśliłem, że pojadę na Szczecin (ok 1,5h DK6) później A6 ;) S3 prawie do
    A4 i dalej na Kraków.
    Trasa ta jest głównie po drogach szybkiego ruchu i po autostradach, które
    omijają w większości miasta i wsie dzięki czemu nie trzeba ciągle zwalniać.