  • 11. Data: 2014-03-20 14:19:55
    Temat: Re: Obwodnica Poznania
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Po drodze jest Łódź na którą ostatnio (jakieś 2 lata temu) znajomi
    > bluzgali na czym świat stoi.

    To zależy od pory dnia i dnia tygodnia. Jak nie trafisz na szczyt to w ogóle
    nie zauważysz że ją minąłeś :-)
    Targeo podpowiada że mimo korków i tak jest szybciej nawet w tygodniu.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 12. Data: 2014-03-20 17:21:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Zaraz - przeciez plany byly juz dawno. Wczesniej nie wiedzieli ?

    Widać wydawało im się, że można rurociąg betonem i asfaltem zalać i będzie
    dobrze.

  • 13. Data: 2014-03-20 21:08:25
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w
    >Dziwi cie to ?
    >W Wawie jak budowali tunel przy Dw. Zach. tez sie dokopali do
    >konkretnej rury i teraz ciezarowki musza jezdzic dokola przez rondo
    >:)

    Troche mnie dziwi - ktos te plany robil, zatwierdzal, i rury nie
    zauwazyl ?

    J.

  • 14. Data: 2014-03-20 22:02:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości
    >Cóż znów zostanie pokonanie trasy Koszalin - Zakopane przez Szczecin
    >S3 (ponoć do wakacji dociągną ja w okolice Zielonej Góry - chyba że
    >macie inne opinie na ten temat) i A4. Jazda dookoła Polski szybsza i
    >przyjemniejsza niż najkrótszą drogą.

    A o ktorej planujesz przejazd przez Poznan ?
    Bo on nie zawsze zapchany.

    Mozna tez probowac przez Wagrowiec/Gniezno/Srem/Gostyn/Rawicz/Wroclaw.

    Albo zaladowac przyjemna muze na duza karte, wyluzowac i pojechac
    spokojnie 11-tka - i tak caly dzien zmarnujesz, godzina mniej czy
    wiecej ...

    J.

  • 15. Data: 2014-03-20 23:22:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

> [...]
    >
    > Albo zaladowac przyjemna muze na duza karte, wyluzowac i pojechac
    > spokojnie 11-tka - i tak caly dzien zmarnujesz, godzina mniej czy wiecej

    Nie no bez jaj, co ten brakujący kawałek S11 zmienia w kwestii przejazdu
    przez Poznań, że aż przez Gniezno każesz mu jechać?
    Jak ma nawigację, to przez Rokietnicę i Kiekrz też przejedzie te brakujące
    kilka km.

  • 16. Data: 2014-03-20 23:26:57
    Od: Artur Miller <n...@m...com>

    On Thu, 2014-03-20 at 22:02 +0100, J.F wrote:

    > A o ktorej planujesz przejazd przez Poznan ?
    > Bo on nie zawsze zapchany.
    >
    > Mozna tez probowac przez Wagrowiec/Gniezno/Srem/Gostyn/Rawicz/Wroclaw.

    Gostyń w dzień to zło. Wrocław (wjazd od Poznania) to zło do kwadratu.

    @

  • 17. Data: 2014-03-21 07:14:04
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
> [...]

    Albo zaladowac przyjemna muze na duza karte, wyluzowac i pojechac
    spokojnie 11-tka - i tak caly dzien zmarnujesz, godzina mniej czy

    -------------------
    Z rodzinką w tym dwoje dzieci chce dojechać jak najszybciej bo to siku bo to
    pić bo to jeść bo to .......

  • 18. Data: 2014-03-21 07:32:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" napisał

    >Gostyń w dzień to zło.
    >Wrocław (wjazd od Poznania) to zło do kwadratu.

    O poranku. Bo potem jest lepiej. No i po poludniu w druga strone.
    Niby mozna jeszcze przez Trzebnice przebic sie do S8 w kierunku
    Dlugoleki, ale nie probowalem.

    J.

  • 19. Data: 2014-03-21 07:36:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości
    grup
    > Mozna tez probowac przez
    > Wagrowiec/Gniezno/Srem/Gostyn/Rawicz/Wroclaw.

    >Nie no bez jaj, co ten brakujący kawałek S11 zmienia w kwestii
    >przejazdu

    Duzo zmienia :-)

    >przez Poznań, że aż przez Gniezno każesz mu jechać?

    To wcale nie jest "az"

    >Jak ma nawigację, to przez Rokietnicę i Kiekrz też przejedzie te
    >brakujące kilka km.

    Tylko wpakuje sie w poznanskie korki.

    J.

  • 20. Data: 2014-03-21 07:42:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" napisał w wiadomości
    >Wymyśliłem, że pojadę na Szczecin (ok 1,5h DK6) później A6 ;) S3
    >prawie do A4 i dalej na Kraków.
    >Trasa ta jest głównie po drogach szybkiego ruchu i po autostradach,
    >które omijają w większości miasta i wsie dzięki czemu nie trzeba
    >ciągle zwalniać.

    Niestety - S3 w polowie jest szybkiego ruchu glownie z nazwy.

    Jeden pas ruchu i szerokie pobocze, poza szczytem mozna gnac, jak
    jednak trafisz na gesto ciezarowek i paru emerytow co nie ustapia, bo
    "nie wolno", to wcale tak szybko nie bedzie. Plus troche FR.

    A potem jeszcze trzeba sie przebic z Lubina do A4 - znajomy poleca
    przez Srode i Katy.

    J.