    From: "EM" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obudowy smd (szybkie pytanie)
    Date: Fri, 11 Feb 2011 14:14:08 +0100

    > Ja mam jednostanowiskową, być może dlatego. Zresztą w takiej sytuacji dużo
    > może zależeć od sprawności sieci, a ty można sporo napsuć.

    Jeśli chodzi o wersję serwerową, to akurat na moim kompie jest serwer, więc nie
    ma problemu. Poza tym to tylko kwestia licencji, więc nie wyobrażam sobie, żeby
    to mogło powodować błey innego rodzaju niż licencyjne.

    Komputer mam wystarczający: Intel Quad 2,4GHz, 3G RAM

    Teraz mam właśnie nowy projekt i problem się pojawia gdy chcę rozmieszczać
    elementy. Podczas próby obrotu wywala często błąd. Ten sam projekt u kolegi na
    innym kompie zachowuje się tak samo (nie korzysta z mojej licencji). Po prostu
    nie da się pracować.
    Teraz jednak zaczął działać lepiej... nie wiem dlaczego, może akurat nie dotykam
    krytycznych komponentów.

    Poza tym jeśli wezmę zoom all, to widzę, że coś niby jest poza płytką. Ale nawet
    po usunięciu wszystkich podzespołów zoom all daje takie samo okno. Zrobiłem też
    nowy projekt PCB, zaimportowałem elementy ponownie i tak jest źle...

    Na jakieś problemy przy zamykaniu to nawet nie zwracam uwagi, bo to nie
    przeszkadza w pracy...

    Aktualnie mam wersję 7.1.0.14670, a więc nie najnowszą. Z tego co pamiętam, to
    jakieś 2-3 lata temu nie miałem takich problemów - program pracował stabilnie.
    Dopiero po którymś upgrade zaczęły się komplikacje.

    Zastanawiam się gdzie mogę zasięgnąć rady, co stanowi problem. Pewnie tylko u
    producenta.
    --
    Pozdr
    EM