  • Data: 2011-02-12 09:07:41
    Temat: Re: Obudowy smd (szybkie pytanie) - troche NTG i calkiem OT
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/02/2011 08:06, EM wrote:
    > Wcześniej pracowałem na innym komputerze, sytuacja była podobna.
    >
    > Tak teraz myślę, że to może jednak jakiś problem z bibliotekami,
    > praktycznie wyłącznie pracujemy na swojej bazie.

    Niech zgadne - biblioteki juz wiekowe, przeszly konwersje kilku wersji?
    Tez tak mialem. Moja metoda na sprawdzenie, to bylo wziecie schematu
    plytki ktora sie wywalala i zrobienie dla tego schematu wszystkich
    elementow od nowa. Jak reka odjal ;-)
    Niestety po tym eksperymencie bylo trzeba wszystkie biblioteki
    przerabiac, co bylo dobra okazja do dodania modeli 3d.

    --
    Jerry1111