  • Data: 2010-04-26 11:04:01
    Temat: Re: Obudowa z zasilaczem od frontu
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 26 Apr 2010 11:58:57 +0200, PeJot napisał(a):

    > Czołem.
    >
    > Szukając obudowy z manipuladłami z góry, znalazłem takie coś:
    >
    > http://megastore.wprost.pl/obudowa-i-box-lion-602w-p
    rescot-%28oli602wrohs%29.html
    A ja w poszykiwaniu małej obudowy trafiłem na coś takiego
    http://www.lian-li.com/v2/en/product/product06.php?p
    r_index=289&cl_index=1&sc_index=25&ss_index=63&g=t
    > Nietypowe jest to że zasilacz wydmuchuje ciepłe powietrze z frontu.
    > Montował ktoś kiedyś peceta w takiej obudowie i może coś dobrego albo
    Nie wiem jak w tym I-Box'ie ale w "mojej" obieg powietrza jest odwrócony
    (wciąga z tyłu wydmuchuje z przodu)

    --
    Marcin