  • Data: 2012-11-22 08:10:13
    Temat: Re: Obrona pracy inżynierskiej
    Od: Tomek <...@...z> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-21 19:24, Luke pisze:
    > Problem polega na tym, że szkoła i studia powinny tak wykształcić
    > absolwenta, aby nawet w razie zapomnienia pola powierzchni trapezu umiał
    > je sobie WYPROWADZIĆ.

    Mnie jeden pan profesor na politechnice usiłował ulać za wyprowadzenie
    wzoru na egzaminie. Bo powinienem go z pamięci napisać...
    Ale fakt jest taki, że auto do mechanika oddaję jak już naprawdę nie
    mam narzędzi żeby naprawić samemu... Jak zrobię sam, to jest drożej,
    trwa dłużej, ale przynajmniej jak coś spieprzę wiem co mam spieprzone
    i jak się zabiję to będę wiedział dlaczego.