  • Data: 2013-01-03 11:45:34
    Temat: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Od: firr kenobi <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 21 grudnia 2012 23:32:38 UTC+1 użytkownik firr kenobi napisał:
> [...]
    rts-that-illustrate-the-transformation-of-personal-c
    omputing/

    > nie widze tu zadnego problemu, smartfony to raczej postep - choc sam sie poki co
    zadnego nei dorobilem i nie pisalem tez jeszcze nic na androida. Wogole to wole
    smartfony niz epidemie lepków - ktorych to nigdy nie lubilem

    Ostatnio własnie wyciubalem 300 zł (prawie niegdy nie mam kasy, ciezkie jest zycie
    naukowca z problemami zdrowotnymi (a ostatnio tkanki mnie bolą jakby mi we krwi
    pływał wywar z jadu polamantch żadeł pszczół, nie mowiac o płucach i nerach) i
    kupilem używanego htc wildfire.
    Mógłby ktos polecic jakies fajne darmowe apki, np edukacyjne coś z astronomii albo
    geografii i inne ew cos uzytecznego (OT ale troche jednak w klimacie grupy)

    ?