  • Data: 2013-01-01 17:17:50
    Temat: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Baranosiu" <r...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:kbsjhn$pva$...@n...task.gda.pl...
    > To też kwestia podejścia, niektórzy traktują pracę jako "zło
    > konieczne" i dzielą życie na pracę i "niepracę", ale można się też

    Oj, bo widzisz to jest tak: niektórzy ludzie mają coś jeszcze niż pracę - to
    się czasem nazywa rodzina, żona, dzieci, koledzy, hobby. A niektórzy mają
    tylko pracę, czasem przerywaną snem i defekacją. Parafrazując: niektórzy
    żyją aby pracować, a inni pracują aby żyć.

    > tylko my w głowie nadajemy im znaczenia typu hobby, pasja, obowiązek,
    > smutna konieczność itp.

    Tym razem przeskoczyłeś Fir-a, szacuneczek!

    A zauważyłeś iż obowiązek jest dlatego obowiązkiem, gdyż jak zaniedbasz go
    to czekają cię rozmaite nieprzyjemnie rzeczy? Np. nie zapłacisz alimentów -
    zapuka komornik. Itd.

    > To działa w dwie strony, są rzeczy, które znacznie wygodniej robi się
    > smartfonem (na przykład nawigacja samochodowa) niż "dużym"

    Smartfon się znacznie gorzej nadaje niż dedykowany system na stałe wbudowany
    w auto. Idealny byłby HUD.

    > Kilkudziesięciu stron dokumentacji może nie, ale gdy potrzebuję zrobić
    > na przykład prostą notatkę z pomysłu, który przyszedł mi do głowy (i

    Podpowiem: dyktafon+sekretarka.

    Druga ewentualność: nauczyć się pisać i mieć ze sobą zwykły papierowy notes
    oraz wieczne pióro (ew. ogryzek ołówka).