    From: Przemek O <p...@o...eu>
    Newsgroups: pl.comp.programming
    Subject: Re: Obrazki, czyli bede niedlugo dinozaurem
    Date: Thu, 20 Dec 2012 12:28:28 +0100

    W dniu 2012-12-20 02:32, Baranosiu pisze:

    > przeciętnego człowieka. Z telefonu czytam i piszę e-maile, korzystam
    > ze Skype, piszę proste dokumenty w GoogleDysk (i drukuję je bez
    > problemu przez "chmurę" na dowolnej drukarce, do jakiej mam
    > przydzielony dostęp, nawet jeśli jestem od niej oddalony o setki
    > kilometrów :D), zarządzam terminarzem, korzystam z nawigacji
    > GPS, słucham muzyki mp3, udzielam się na paru forach internetowych
    > (RSS), korzystam z Echolinka (taki krótkofalarski "Skype" - z
    > dowolnego miejsca mogę się łączyć przez internet na przykład z
    > Toruńskim przemiennikiem i rozmawiać z kolegami korzystającymi z
> [...]

    Fajnie to opisujesz... Jest tylko jeden, mały, delikatny problem. Jeśli
    by używać telefonu w ten sposób z intensywnością pożądaną przez styl
    który opisałeś (czyli używanie do wszystkiego) to pojemność baterii
    powinna być większa jakoś czterokrotnie. Na teraz starcza jej na pół
    dnia intensywnego używania, to zdecydowanie za mało żeby mówić o
    jakimkolwiek komforcie.

    pozdrawiam,
    Przemek O.