    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
    Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Date: Wed, 14 Apr 2010 16:05:16 +0100

    "Michał" <m...@o...pl> wrote in message
    news:hq4j5j$edt$1@news.onet.pl...

    > Rozumiem że to jakieś progresywne? Tylko to właśnie tylko 25 mm... a takie
    > firmy tuningowe typu JAMEX dają 35, 40 a nie kiedy 50 i 60 mm :)
    >
    > Czy Prodrive to także inne amortyzatory?

    Tak, progresywne. Nie wiem jak to wyglada cenowo w porownaniu do zwyklych,
    ale raczej warte wydania paruset zl wiecej. Czy 25mm to malo zalezy jeszcze,
    co chcesz zrobic. Jesli auto na glebe do pokazywania na zlotach jest sens
    60mm obnizac, ale do jezdzenia na codzien przez zwalniajace pod domem, to
    juz zaczyna inaczej wygladac. :)

    Pozdrawiam
    Kamil