eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Data: 2010-04-14 18:24:20
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: Michał <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-04-14 17:59, Robert Rędziak pisze:
    > ["Followup-To:" header set to pl.misc.samochody.]
    > On Wed, 14 Apr 2010 15:20:10 +0100, kamil<k...@s...com> wrote:
    >
    >> Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do
    >> imprezy STI obnizaja auto o jakies 25mm, a komfort na tym wcale nie cierpi w
    >> stosunku do fabrycznych.
    >
    > To jak ma wyhamować te same masy na krótszej drodze, skoro nie
    > jest twardszy?
    >

    Progresja, na początku jest komfort potem jest twardo jak cholera :)
    Amortyzator też musi mieć inne tłumienie dlatego musi być bardzo drogi.

    http://www.allegro.pl/item999373869_vw_golf_iv_4_mot
    ion_amortyzatory_przod_bilstein_b8.html

    Dla porównania:

    http://www.allegro.pl/item967878179_bilstein_amortyz
    atory_przod_vw_golf_iv_octavia.html



    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: