eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Data: 2010-04-16 13:30:01
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Michał" wrote:
    > Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość układu
    > kierowniczego?

    Golf 3 GTI, rok jazdy na gwintowanym zawieszeniu, bez żadnych
    ograniczeń typu "a tu nie pojadę, bo to, a tam nie pojadę, bo tamto".
    Po roku jazdy żadnych problemów z zawieszeniem i układem
    kierowniczym, w aucie nic nie zaczęło trzeszczeć, wszystko było OK.
    Jedyne straty związane z niskim zawieszeniem to połamana dokładka
    przedniego zderzaka i kilka rys na śrubach mocujących przednie
    wahacze do wózka i na poprzeczce pod wydechem, mniej więcej
    w połowie auta. :-)

    Niskie i twarde zawieszenie to imho fajna sprawa, Golfina jeździła
    zakręty jak przyklejona, żadnego wychylania się nadwozia, bujania,
    pływania itp dziwnych objawów. Gwint + Yokohama Parada daje
    pełną satysfakcję z jazdy.

    Inna sprawa, że nasze drogi się średnio nadają na takie wynalazki,
    moje Toledo teraz jeździ na seryjnym zawieszeniu (i tak bardzo
    twardym) i z jednej strony korci mnie zakup gwintu, z drugiej
    szkoda mi trochę tych resztek komfortu. Gdybyśmy mieli dobre,
    lub chociaż zadowalające drogi, kupiłybm gwint na pewno.

    A, jeszcze jedno. Gwint + rozpórka przednich kielichów to też
    niezły pomysł. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: