  • Data: 2010-04-14 20:12:49
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
    > układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
    > twardości.

    No trochę twardziej miałem jak teraz po powrocie do 'cywila'

    > Czy jeśli zakładając że prawie każda siła działająca na koło jadące po
    > tuskowej drodze nie działa na nie idealnie prostopadle - bo tak chyba
    > jest? Wynika że:

    ciach..

    żeś nakombinował.
    Nie podnosiłbym gdyby nie to, że miska do mnie kosztuje 1300zł a ją
    rozp..łem na naszych jeb.. drogach (pod częstochową na krzyrzówce z
    zajeb..mi koleinami przytarłem o wybrzuszony asfalt i się jej pekło).

    Poza tym same plusy jeśli chodzi o trakcję, zawiecha lekko więcej dostaje po
    dupie a trwałość? Trochę mniejsza.. Po podniesieniu nie odczułem zwiększenia
    trwałości tylko mniej mogę uważać na miskę, ale nadal jest nisko.

    Teraz szukam nowego autka ale jeszcze wyższego ale nie suv bo nie mam tyle
    kasy.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez