eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
  • Data: 2010-04-14 20:32:45
    Temat: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 14 Apr 2010 18:24:20 +0200, Michał <m...@o...pl>
    wrote:

    > Progresja, na początku jest komfort

    Tak, tak. Zazwyczaj w tych progresywnych sprężynach następuje
    szybkie zblokowanie gęściej ustawionych zwojów (już w zakresie
    napięcia wstępnego) i sprężyna pracuje głównie twardą częścią.
    Tak naprawdę najczęściej ta miękka część sprężyny progresywnej
    spełnia rolę helpera z zawieszeń sportowych.

    > Amortyzator też musi mieć inne tłumienie dlatego musi być bardzo drogi.
    >
    > http://www.allegro.pl/item999373869_vw_golf_iv_4_mot
    ion_amortyzatory_przod_bilstein_b8.html

    Akurat w Bilsteinie płacisz jeszcze za inne rzeczy. Poza tym 860
    za parkę kolumn to nie jest jakiś straszny koszt. Drogi to jest
    Ohlins, Reiger, AVO, Spax...

    r.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: