-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "kamil" <k...@s...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.sci.fizyka
Subject: Re: Obniżone zawieszenie a jego trwałość i układu kier.
Date: Wed, 14 Apr 2010 16:03:15 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 31
Message-ID: <hq4lfl$quh$1@inews.gazeta.pl>
References: <hq4ctu$rtc$1@news.onet.pl> <hq4iur$i7u$1@inews.gazeta.pl>
<4bc5d016$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: gateway.moredun.ac.uk
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: inews.gazeta.pl 1271257397 27601 194.80.173.254 (14 Apr 2010 15:03:17 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 14 Apr 2010 15:03:17 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <4bc5d016$0$17089$65785112@news.neostrada.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-User: radnor
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2272674 pl.sci.fizyka:219927
[ ukryj nagłówki ]
"Grzegorz Prędki" <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com> wrote in message
news:4bc5d016$0$17089$65785112@news.neostrada.pl...
>
>>> Jak bardzo obniżenie zawieszenia ma wpływ na jego trwałość i trwałość
>>> układu kierowniczego? Wiadomo że obniżenie wiąże się ze zwiększeniem
>>> twardości.
>>
>> Dobre sprezyny wcale nie musza byc twardsze. Np. zestaw Prodrive'a do
>> imprezy STI obnizaja auto o jakies 25mm, a komfort na tym wcale nie
>> cierpi w stosunku do fabrycznych.
>>
>
> Komfort w STI? Dobre :)
Wbrew pozorom wcale nie jest duzo twardszy od WRXa. To nie EVO-taczka. :)
Inna sprawa ze pojecie komfortu troche sie zmienia na polskich drogach
niestety..
Pozdrawiam
Kamil
Następne wpisy z tego wątku
- 14.04.10 17:03 Michał
- 14.04.10 17:05 kamil
- 14.04.10 17:24 Michał
- 14.04.10 17:48 Grzegorz Prędki
- 14.04.10 17:59 Robert Rędziak
- 14.04.10 18:24 Michał
- 14.04.10 20:12 Irokez
- 14.04.10 20:28 Robert Rędziak
- 14.04.10 20:32 Robert Rędziak
- 14.04.10 22:59 Marek Józefowski
- 15.04.10 00:43 Tomasz Pyra
- 15.04.10 00:57 Filip KK
- 16.04.10 13:30 .Peeter
- 18.04.10 22:28 Wlodzimierz Zabotynski
- 19.04.10 08:05 Wlodzimierz Zabotynski
Najnowsze wątki z tej grupy
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
Najnowsze wątki
- 2025-02-04 ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- 2025-02-05 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-02-05 Ostrów Wielkopolski => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-05 Rzeszów => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-02-05 Warszawa => IT Business Analyst <=
- 2025-02-05 Warszawa => Specjalista DevOps <=
- 2025-02-05 Łódź => NodeJS Developer <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer (Quality Assurance) <=
- 2025-02-05 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-02-05 Warszawa => QA Engineer <=
- 2025-02-05 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2025-02-05 Re: UK: Michał K. dalej czeka na rozprawę ekstradycyjną w areszcie [bo nie (jeszcze?) zebrał kaucji]
- 2025-02-04 podpisywanie umów z datą wsteczną
- 2025-02-04 Radio internetowe do starego Androida
- 2025-02-04 "ogrodowa linia napowietrzna"