eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone podwozie. Pytania.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 17

  • 11. Data: 2010-06-20 16:14:23
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 16:08, DoQ pisze:

    >> Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
    >> tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję
    >> niczego więcej od przednionapędówki.
    >
    > Chocbys ekstremalnie twardo zestroil to i tak zawsze czuje tylna belke,
    > po prostu nie lubie tego typu rozwiazania. Niestety w VAG byla ona
    > totalnie prymitywna.

    To prawda, czuć belkę, zwłaszcza gdy się ostro pokonuje zakręty na
    delikatnych nierównościach. Ale co do jakości zawieszenia, nie mogę
    niczego zarzucić. Fabrycznie obniżone zawieszenie o 30mm spełnia swoją
    rolę znakomicie. Ten samochód dobrze się zachowuje i na zakrętach jak i
    przy dużych prędkościach.

    >> A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
    >> alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
    >> wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
    >> ludu" i wersję sport "dla wymagających".
    >
    > R32 to inna para kaloszy. Ale jak ktos ma wybierac to zwykly Golf IV
    > (np. 2.0) tez bedzie spelnial swoje zadanie, a GTI jest imho
    > przereklamowany.
    >
    2.0 to nadal zwykły golf z seryjnym zawieszeniem, które moim zdaniem
    jest tylko komfortowe, nic poza tym.
    Proponuję Tobie abyś się przejechał jeśli masz taką możliwość Golfem mk4
    GTI 1.9 TDI 150 koni. Uwierz mi, to już robi wrażenie, zwłaszcza po
    chiptuningu. Spalanie jest kosmiczne, ale czego oczekiwać po pojemności 1,9.


    Pozdrawiam
    Filip


  • 12. Data: 2010-06-20 16:18:44
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Filip KK pisze:

    > Proponuję Tobie abyś się przejechał jeśli masz taką możliwość Golfem mk4
    > GTI 1.9 TDI 150 koni. Uwierz mi, to już robi wrażenie, zwłaszcza po
    > chiptuningu. Spalanie jest kosmiczne, ale czego oczekiwać po pojemności
    > 1,9.

    Kosmicznie duze czy male?;-)

    Pozdrawiam
    Pawel


  • 13. Data: 2010-06-20 16:21:17
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 16:18, DoQ pisze:

    >> Proponuję Tobie abyś się przejechał jeśli masz taką możliwość Golfem
    >> mk4 GTI 1.9 TDI 150 koni. Uwierz mi, to już robi wrażenie, zwłaszcza
    >> po chiptuningu. Spalanie jest kosmiczne, ale czego oczekiwać po
    >> pojemności 1,9.
    >
    > Kosmicznie duze czy male?;-)
    >
    Duże, duże.. :) 150 konne jednostki palą stanowczo za dużo, jak na tak
    małą pojemność.. :)


  • 14. Data: 2010-06-20 18:48:16
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Filip KK pisze:

    > Duże, duże.. :) 150 konne jednostki palą stanowczo za dużo, jak na tak
    > małą pojemność.. :)

    Tzn. ile? Bo ja w aucie ciezszym od Golfa mam 1.9TDI 170KM (seria 130KM)
    i pali przyzwoicie.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 15. Data: 2010-06-20 20:32:10
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-06-20 18:48, Maciej Browarczyk pisze:

    >> Duże, duże.. :) 150 konne jednostki palą stanowczo za dużo, jak na tak
    >> małą pojemność.. :)
    >
    > Tzn. ile? Bo ja w aucie ciezszym od Golfa mam 1.9TDI 170KM (seria 130KM)
    > i pali przyzwoicie.
    >
    Tzn. ile Ci pali?
    Bo przyzwoicie to może być 7 litrów i 25, zależy czyja kieszeń... :)


  • 16. Data: 2010-06-21 00:18:55
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    W dniu 2010-06-20 20:32, Filip KK pisze:

    > Tzn. ile Ci pali?
    > Bo przyzwoicie to może być 7 litrów i 25, zależy czyja kieszeń... :)

    Zeby bylo wiadomo jakie warunki i ile po miescie, ile po trasie,
    spalanie ostatnio czyli okolo 240km w trasie (praktycznie tylko
    Gdansk-Elblag, Elblag-Gdansk, caly czas 100-120km/h, jak dalo rade na
    dwupasmowce to odmulilem troche gruchota i polecialem deko ;) wiecej),
    reszta to miasto - Gdansk, sredniodynamicznie, aczkolwiek raz na jakis
    czas przycisnalem, chociaz ostatnio sporo bylo stania w korkach z klima
    wlaczona w upaly, wyszlo mi ~7l/100km, chcac byc precyzyjnym 7,2l/100km/h.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek


  • 17. Data: 2010-06-21 09:15:40
    Temat: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Endriu pisze:
    > Zastanawiam się nad kupnem samochodu VW golf IV 1998r. W samochodzie
    > owym jest "obnożone podwozie".

    Nie "obniżone podwozie" a co najwyżej zawieszenie. Efekt taki uzyskujemy
    zastępując seryjne sprężyny krótszymi i jeśli obniżenie jest większe niż
    40mm także amortyzatory ulegają zmianie. Czy warto się pchać w takie
    auto? Zależy od właściciela, bo jeśli traktował je jakby jeździł na
    seryjnym zawieszeniu to ja bym się w to nie pchał ponieważ wszystko może
    być już rozklekotane, łącznie z przestawioną geometrią karoserii.
    (spotkałem kilka takich przypadków) auto bite nie było, ale punkty
    bazowe nijak się nie chciały pokryć.

    --
    krzysiek82

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: