  • 1. Data: 2010-06-20 16:37:49
    Temat: kierunek włożenia imobilajzera do kliczyka...obojętne??
    Od: PiotrMDC <p...@g...com>

    Witam,
    upadł mi kluczyk i wypadł imobilajzer. z niego, i tak sie teraz
    zastanawiam, czy jest jakaś róznica w kierunku włożenia imobilajzera??
    z jednej strony za przeźroczystą obudową widac ze w srodku jest ostro
    zakończony, z drugiej obudowa nie jest przeżroczysta.
    Czy obojetne to jest, czy kierunek jest wazny??
    pozdrawiam,
    piotr

  • 2. Data: 2010-06-20 16:46:04
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-06-20 16:37, PiotrMDC pisze:
    > Witam,
    > upadł mi kluczyk i wypadł imobilajzer. z niego, i tak sie teraz
    > zastanawiam, czy jest jakaś róznica w kierunku włożenia imobilajzera??

    Nie powinno to mieć znaczenia. Pastylka z kluczyka "odbija" sygnał
    wysłany przez nadajnik koło stacyjki. Chyba że masz jakąś starszą
    renówkę i sygnał z immo jest wysyłany w momencie otwarcia centralnego
    zamka - czyli musi mieć połączenie z baterią w kluczyku. :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi