eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyObniżone podwozie. Pytania.Re: Obniżone podwozie. Pytania.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.task.gda.pl!not
    -for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Obniżone podwozie. Pytania.
    Date: Sun, 20 Jun 2010 16:14:23 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl/
    Lines: 34
    Message-ID: <hvl7pc$lpj$1@news.task.gda.pl>
    References: <2...@j...googlegroups.com>
    <hvl3vm$j2c$4@news.task.gda.pl> <hvl4oo$fac$1@mx1.internetia.pl>
    <hvl5f4$t6d$2@news.task.gda.pl> <hvl5lk$n4o$1@mx1.internetia.pl>
    <hvl5r6$t6d$3@news.task.gda.pl> <hvl6dn$nsr$1@mx1.internetia.pl>
    <hvl73c$t6d$4@news.task.gda.pl> <hvl7gk$qeg$1@mx1.internetia.pl>
    NNTP-Posting-Host: chello089076141191.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.task.gda.pl 1277043308 22323 89.76.141.191 (20 Jun 2010 14:15:08 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 20 Jun 2010 14:15:08 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.1.10) Gecko/20100512
    Thunderbird/3.0.5
    In-Reply-To: <hvl7gk$qeg$1@mx1.internetia.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2290835
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-06-20 16:08, DoQ pisze:

    >> Więc sztywna belka eliminuje całkiem ciekawie zestrojone zawieszenie w
    >> tym cywilnym aucie? To że jest podsterowne pomijam, nie oczekuję
    >> niczego więcej od przednionapędówki.
    >
    > Chocbys ekstremalnie twardo zestroil to i tak zawsze czuje tylna belke,
    > po prostu nie lubie tego typu rozwiazania. Niestety w VAG byla ona
    > totalnie prymitywna.

    To prawda, czuć belkę, zwłaszcza gdy się ostro pokonuje zakręty na
    delikatnych nierównościach. Ale co do jakości zawieszenia, nie mogę
    niczego zarzucić. Fabrycznie obniżone zawieszenie o 30mm spełnia swoją
    rolę znakomicie. Ten samochód dobrze się zachowuje i na zakrętach jak i
    przy dużych prędkościach.

    >> A jeśli chcesz sportowe osiągi, wsiadaj do R32. Uważam, że to świetna
    >> alternatywa, że koncern VW podzielił ten samochód na 3 odmiany, słabe
    >> wersje z różnymi silnikami "dla wszystkich", bogatą wersję GTI "dla
    >> ludu" i wersję sport "dla wymagających".
    >
    > R32 to inna para kaloszy. Ale jak ktos ma wybierac to zwykly Golf IV
    > (np. 2.0) tez bedzie spelnial swoje zadanie, a GTI jest imho
    > przereklamowany.
    >
    2.0 to nadal zwykły golf z seryjnym zawieszeniem, które moim zdaniem
    jest tylko komfortowe, nic poza tym.
    Proponuję Tobie abyś się przejechał jeśli masz taką możliwość Golfem mk4
    GTI 1.9 TDI 150 koni. Uwierz mi, to już robi wrażenie, zwłaszcza po
    chiptuningu. Spalanie jest kosmiczne, ale czego oczekiwać po pojemności 1,9.


    Pozdrawiam
    Filip

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: