    From: "kamil" <k...@s...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Obiektywy Canon 17-85 IS kontra 28-135 IS
    Date: Tue, 14 Apr 2009 13:24:52 +0100

    "kugel" <s...@s...pl> wrote in message
    news:op.usc3ighafeq3pb@janusz...
    > Zakładając , że jestem w stanie przeboleć "stratę" szerszego kąta w 17-85
    > , czy uzyskiwane zdjęcia będą porównywalne , czy też któryś z tych
    > obiektywów da lepsze wyniki? Obecnie mam body Canon 20D. Fotografuję
    > głównie w celu udokumentowania rozwiązań technicznych na lotniskach
    > (hobbystycznie). Czasami zabieram aparat na wycieczkę rowerową za miasto.
    > Ambicji artystycznych (u siebie) nie stwierdziłem.

    Mam 28-135IS jeszcze z czasow filmu i sprawuje sie przyzwoicie zaworno na
    pelnej klatce jak i z cropowym 30D, stabilizacja dziala calkiem niezle. Nie
    jest to moze szczyt ostrosci, ale za obecna cene na pewno dosc przyzwoity
    obiektyw. Jesli do tego robisz czasem zdjecia zza lotniskowego plotu, wtedy
    na pewno te przyda sie dluzsza ogniskowa.

    Pozdrawiam
    Kamil