  • Data: 2009-04-14 14:32:53
    Temat: Re: Obiektywy Canon 17-85 IS kontra 28-135 IS
    Od: "awygo" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kugel" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:op.usc3ighafeq3pb@janusz...
    > Zakładając , że jestem w stanie przeboleć "stratę" szerszego kąta w 17-85
    > , czy uzyskiwane zdjęcia będą porównywalne , czy też któryś z tych
    > obiektywów da lepsze wyniki? Obecnie mam body Canon 20D. Fotografuję
    > głównie w celu udokumentowania rozwiązań technicznych na lotniskach
    > (hobbystycznie). Czasami zabieram aparat na wycieczkę rowerową za miasto.
    > Ambicji artystycznych (u siebie) nie stwierdziłem.

    He,he,he, najlepszym obiektywem do EOSa 20D jest 17-85. Nie wierzysz? To
    zobacz:
    http://pliki.optyczne.pl/can17-85/can17-85_fot9.jpg
    Ta fotka pochodzi z testu:
    http://www.optyczne.pl/index.html?test=obiektywu&tes
    t_ob=13
    A śmieję się dlatego, że mam ten obiektyw i nie udało mi się uzyskać takiego
    efektu. Pewnie dlatego, że ja mam EOSa 40D. Albo nie umiem.
    A tak poważnie: mój syn ma 28-135, więc oglądam sporo zdjęć z tego
    obiektywu. Moim zdaniem optycznie są porównywalne. Ale przecież każdy ma
    inne możliwości, więc sam musisz zdecydować, który jest Ci potrzebny...
    Pozdrawiam,
    Andrzej