  • Data: 2009-04-19 23:20:55
    Temat: Re: Obiektywy Canon 17-85 IS kontra 28-135 IS
    Od: jakuboff <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > "jakuboff" gsdled$m9l$...@n...onet.pl
    > Jeśli nigdy nie robiłeś zdjęć długim obiektywem i chcesz za nieduże
    > pieniądze

    No właśnie mam go już chyba ze 2 lata. Wcześniej miałem Tokine 80-400,
    która mnie rozczarowała, więc kupiłem sobie tego Canona (osłonę też mam
    do niego :) ). W każdym razie jestem z niego zadowolony i z wszelakich
    recenzji wynika, że jest to conajmniej dobry obiektyw. Niemniej używam
    go z kilkuletnim Canonem, stąd moje pytanie. Nie sądziłem, że nowe
    modele puszek ze stajni C tak brutalnie zweryfikują jakość starszych
    dobrych obiektywów. Oznaczałoby to, że do nowego korpusu wypada kupować
    nowe (inne) szkła.