  • Data: 2013-01-16 10:17:06
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Zenek" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anerys" napisał:
    > Gdzieś czytałem, że w knajpie, najlepszy kelner to taki, który
    > towarzystwu przy stoliku zapewni pełne wsparcie, jednocześnie
    > nie będąc przez to towarzystwo zauważonym.

    Zła analogia! Moderowanie to CENZURA a cenzora nazwano dla niepoznaki ładnie
    i pozytywnie brzmiącą nazwą moderator. Jest to taki sam zabieg
    psychologiczny jak nazwanie kurwy panienką do towarzystwa czy modelką a
    kurewstwa sponsoringiem.
    Cenzura nie działa za darmo i owszem jest władzą. Zauważ że obecnie
    moderatorów jest dziesiątki razy więcej niż za PRLu. Teraz moderator jest
    nie tylko na elektrodzie, ale praktycznie na każdym serwisie internetowym,
    nawet grając w CounterStrike spotkasz się z moderatorem na każdym serwerze
    CSowym.
    Jeśli sam założysz serwis gdzie nie będzie cenzury, albo cenzura będzie
    służyła komi innemu niż moskwiczanom śmierdzącym czosnkiem, to twój serwis
    zostanie zalany przez ich władze spamem i masą ataków hakerskich. Żaden
    prawdziwy spam głąbów i dzieciaków nie będzie normalnie nawet zauważalny a
    zostaniesz zalany przez wysoko specjalizowane programy pisane przez wysoko
    specjalizowanych i opłacanych hakerów z moskwy i izraela. Jak nie wierzysz
    przekonaj się sam:)