    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Obiecałem sobie...
    Date: Wed, 16 Jan 2013 04:25:58 +0100

    Użytkownik "jan kowalski" <d...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2ac7f184-4535-4675-89f7-3c1542793513@hf3g2000vb
    b.googlegroups.com...

    > Praca z ludzmi moze byc lekko wk...ca, wez poprawke na moderatora ze
    > ten sam tekst musial wypisywac po kilka tysiecy razy. Jak widzisz

    Wiadomo, każdy by się no, ten tego. Ale jeszcze rozumiem, jeśli w miejscu
    publicznym, jakim jest grupa dyskusyjna, jeśli wnerwi się szeregowy
    użytkownik. Jeśli jednak zrobi to mod, to znaczy, ze się nie nadaje. Po to
    są urlopy, możliwość odpoczynku... Na pewno nie znajdzie się nikt na
    podmiankę choćby na 2 tygodnie - miesiąc, niech główny mod odsapnie i
    pomęczy się jego zastępca?

    > nawet najwieksi twardziele wymiekaja, patrz Roman:) Tlumaczenie
    > regulaminu innym po kilka tysiecy razy moze czlowieka doprowadzic do
    > k...cy. Sam widzisz ze w zderzeniu z identyfikatorem na tej grupie
    > wiekszosc osob wymiekla:) Na forum cnc.info nie mozna linkowac sklepow

    Jakoś udało mi się tego uniknąć... A łatwo mnie wyważyć.

    > konkurencji, na allegro nie mozna linkowac wlasnych sklepow, a na
    > elektrodzie nie wolno wstawiac linkow do allegro. Takie prawo.

    W żadnym razie nie prawo! Jedynie regulamin. Prawo, to paragraf, punkt,
    podpunkt, numer aktu w dzienniku ustaw, rozporządzenie ministra, itp.
    Natomiast nie widzę przeszkód, by prawo ustanawiało, że regulamin jest
    formalnie obowiązujący. Ale - złamię regulamin - podaj mnie do sądu. Co
    orzecze sąd? (właśnie - bo np. podlinkowałem link do aukcji Allegro) Na
    jakiej podstawie? Sąd orzeka na podstawie PRAWA. Co więc orzecze w przypadku
    złamania regulaminu? Interesuje mnie to obiektywnie.