  • Data: 2013-01-14 11:32:01
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mario" <m...@...pl> napisał w wiadomości
    news:kd0m16$p0b$1@mx1.internetia.pl...
    (...)

    > Pogadaj z identyfikatorem. On ma coś takiego :)

    Jak ma, to niech ma, wolny kraj, zakazu nie ma. Ale ja pisałem o poważnym
    serwisie, wiem, o czym piszesz, byłem, widziałem. Powiedzmy, że chodzi mi o
    coś w rodzaju Dody... wróć, Elektrody (*), ale bez jej dziwactw i paranoi.
    Oczywiście, Netykieta na pierwszym planie, ale bez katowskiego topora, bez
    miecza Damoklesa nad głową.
    Parę dni temu oglądałem, zdaje mi się na NGC, odcinek cyklu "Tuż przed
    tragedią", jak firma (Japan Railway West... nie pamiętam dokładnie nazwy),
    swoim postępowaniem wobec ludzi, pracowników znaczy się, doprowadziła
    pośrednio do tragedii. Jako żywo, w lewe oko ukłuła mnie katoda, w drugie
    anoda, czyli, jako żywo, Elektroda... Ten sam potwór, tylko inaczej
    pomalowany i inaczej machający kończynami.