  • Data: 2013-01-14 12:01:00
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:1121132401$20130114111321@squadack.com...

    > I tylko dzięki reklamom żyje... A wymóg zdjęcia w obecnych czasach,
    > gdy niemal w każdym telefonie masz aparat cyfrowy, jest mało
    > upierdliwy.

    Ile razy mam zgrać zdjęcia z telefonu dostaję białej gorączki.
    Podłączam toto pod USB a tu figa - trzeba gdzieś poszukać i zciągnąć jakiś
    program.
    Ten program jest tak "user-friendly", że od jego zainstalowania przy każdym
    włączeniu komputer raczy mnie okienkiem z sugestią natychmiastowego
    sprawdzenia jakiejś nowej super-hiper funkcji tego durnego oprogramowania i
    muszę klikać żeby się cholera zamknęła (oczywiście nie ma opcji "Nie chcę
    teraz ani nigdy więcej").
    Po tygodniu mam już dość i odinstalowuję to badziewie będąc świadomym, że
    jak następny raz będę musiał jakieś zdjęcia zgrać (za rok, może dwa) to
    procedurę trzeba będzie powtórzyć.

    Potem się dowiedziałem, że ten telefon, co mam go teraz może (w
    przeciwieństwie do poprzedniego) podłączony do USB udawać HDD. Tylko, że ja
    czytałem całą instrukcję do telefonu i tam nie było o tym ani słowa.
    P.G.