  • Data: 2013-01-14 16:52:55
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A nie mozna normalnie tego napisac wlasnie w ten sposob ?
    > Zupelnie inacze by brzmialo "z uwagi na link do strony tymczasowej" niz
    > "Tu nie allegro bis ! oferty wysyłać na pw." Nie ?

    Ano właśnie.

    Ja wiem oczywiście, że się niby nie powinno linkować do allegro.
    Tyle - że głupie to jest. To jest typowe, komunistyczne podejście - jest
    "przepis". Nieważne, że to zamiast pomagać, utrudnia. Nieważne, że
    kłóci się to z ideą, dla której powstało.

    Albo - zasady są dla ludzi, albo - ludzie dla zasad.
    Przeginanie pały w dowolną stronę jest szkodliwe i męczące.

    Więc, zdaję sobie sprawę, umieszczając taką odpowiedź, że jakoś tam
    "naruszam" regulamin. Ale - na litość Boga - od tego ludzie mają rozum,
    żeby się nim posługiwać, wszak nie ?

    No i poza wszystkim, całe to rozważanie powyższe i tak jest na wyrost,
    bo nie to było powodem "moderacji". Więc, dupa blada - ktoś tu jest
    głupi. Częściowo na pewno ja - bo trudno mi się wyzbyć naiwnej wiary, że
    i po drugiej stronie monitora ktoś się rozumem posłuży...