    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [OT] życie erotyczne a telefon
    Date: Thu, 7 Apr 2016 11:55:30 +0200
    <ndss5n$ivs$1@node2.news.atman.pl>
    <19807wav6tfeg$.7zz58utwiy0o.dlg@40tude.net>
    <ndtgr8$81p$1@node2.news.atman.pl>
    <570273eb$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ndub8c$2f2$1@node2.news.atman.pl>
    <1kdnjx9lmcain$.p6ku8arjng7v.dlg@40tude.net>
    <ne00mc$l1n$1@node2.news.atman.pl>
    <57038c0b$0$699$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne0s6s$gej$1@node2.news.atman.pl>
    <5704e9a7$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
    <ne3tck$mk5$1@node2.news.atman.pl>
    <66awxce1m7vj.ju4jheykcvdo$.dlg@40tude.net>

    W dniu 2016-04-07 o 00:57, J.F. pisze:

    > Nie, nie pomylilem - moze zle nazwalem.
    > chodzilo mi to, co bezposrednio podlaczone do agregatu jest.

    Do dolewania paliwa do agregatu nie potrzeba specjalnej wiedzy
    ani uprawnień. No chyba że coś ostatnio zmienili.

    > A dluzej dzialajace agregaty nie ?

    Jeśli to dłużej mieści się w zakresie zbiornika własnego agregatu
    to tak, jeśli się nie mieści to nie. Przelewanie paliwa powinien
    nadzorować człowiek.

    > zlodzieja trzeba lapac na bramie :-)

    Na bramie go nie będzie lub będzie miał legalny powód do posiadania
    tego paliwa.

    > Zebysmy sie zrozumieli - chce to na stale podlaczyc do agregatu.
    > Wiec to nie bedzie "magazyn paliwa", tylko "zbiornik wlasny agregatu".
    > Czy strazak tu jeszcze cos ma do gadania ?

    Tak.
    Bo nie będzie to firmowany przez producenta element agregatu
    tylko twoja przeróbka.

    > A przeciez to to samo ... no coz, glupie przepisy, ale obowiazujace
    > :-)

    > Juz bez znaczenia gdzie brakuje, chetni po paliwo i tak przyjada.
    > A my potrzebujemy tylko troche ich pomocy z przelaniem kilkuset
    > litrow.

    Hurtownia paliw nie będzie się bawić w kilkuset litrowe zbiorniki.
    Nawet jak będzie miała zasilanie. Oni operują na tonach czyli na
    tysiącach litrów.

    > Wykonanej tak, zeby sie dalo 8 czy 10cm waz podlaczyc.

    W cysternie z wodą masz też zawór dawkujący czyli ograniczający
    przepływ, w paliwowych tego nie ma, bo i po co.

    > A nie sluza do tego plomby na zaworach ?

    Im więcej miejsc zaplombowanych tym większe prawdopodobieństwo
    że kierownik w białej koszuli i spodniach od garnituru nie będzie
    właził pod cysternę coby je wszystkie sprawdzić za każdym razem.
    Ewentualnie zerknie z daleka, plombę zobaczy ale nie zobaczy
    czy ma odciśnięty właściwy numerek czy znak.

    > Ja pisze o tej pompie do nalewania tirow cystern.
    > Mniejszej moze nie byc pod reka, ale ta jest w bazie jest stale.

    Ona daje za duże ciśnienie nawet żeby do beczki nalać.
    Propozycja nalania tym do kanistrów jest naprawdę śmieszna.

    > I trzeba ja pod agregat podlaczyc, jesli baza ma dzialac ... a to
    > zadanie raczej nie przekracza kompetencji elektryka.

    Jak jest sprawny agregat to możliwość zasilanie pompy powinna już
    być zrobiona.

    > No ba - pech to pech. Poklna, ale wniosa.

    Jak nie będą mieli gdzie uciec to na pewno.

    > Ale co zrobic w sklepie, ktory zatrudnia np 20 osob ? Gdzie te wiadra
    > zgromadzic przy lazience ?

    A nie zamówili za sklepem jakiegoś toytoya ?

    > Pare kW silnik ma. Ile te chlodnie wymagaja - pojecia nie mam.

    Mała szafa chłodnicza (nie zamraża) o pojemności 410 litrów bierze
    0,36kW to samo tej samej firmy ale większe - 760 litrów 0,84kW.
    Zamrażarka to już 1,1kW dla pojemności 176 litrów.
    Małe przenośne agregaty na benzynę zaczynają się od 1kW i nie mieszczą
    się w litrze na godzinę. 3kW ma już jedną oś z kółkami a pali coś
    koło dwu litrów na godzinę. Zbiornik wystarcza na 7 godzin pracy.