  • 121. Data: 2011-09-30 01:29:06
    Temat: Re: z cyklu czyja wina
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Stefan Szczygielski

    > P.S. Mi ostatnio dużo przyjemności z jeżdżenia sprawia pojazd, którym
    > strach jest rozpędzić się do ponad 80km/h (i trwa to całą wieczność) ale
    > za to podjeżdża pod górki 45 stopni. :> Z pewną nieśmiałością czekam na
    > porządny wysyp śniegu...

    Ratrak?

  • 122. Data: 2011-09-30 01:31:23
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 01:27, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > strach jest rozpędzić się do ponad 80km/h (i trwa to całą wieczność) ale
    > za to podjeżdża pod górki 45 stopni. :> Z pewną nieśmiałością czekam na

    I to mi się podoba. Jednak jeśli w 2 dni trzeba pojechać trasę
    Poznań-Warszawa-Kraków-Poznań to co wtedy?

    Co do rozpędzania, to przez tydzień jeździłem A4 2.0 tdi z trybie
    awaryjnym silnika. :) Ciężka sprawa ale dałem rade.

  • 123. Data: 2011-09-30 01:35:20
    Temat: Re: [OT] z cyklu czyja wina
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 30.09.2011 01:29, to pisze:
    > Ratrak?

    Widziałem wersję z szuflą do odgarniania śniegu, ale wersji ratrak
    jeszcze nie. :)

    S.

  • 124. Data: 2011-09-30 01:46:00
    Od: Stefan Szczygielski <g...@s...eu.org>

    W dniu 30.09.2011 01:31, megrims pisze:
    > I to mi się podoba. Jednak jeśli w 2 dni trzeba pojechać trasę
    > Poznań-Warszawa-Kraków-Poznań to co wtedy?

    Na taką okoliczność mam pojazd bardziej do tego celu przystosowany.

    > Co do rozpędzania, to przez tydzień jeździłem A4 2.0 tdi z trybie
    > awaryjnym silnika. :) Ciężka sprawa ale dałem rade.

    Mi się udało przyjechać spod Wrocławia Gierkówką pod Warszawę Corsą
    45-konną po tym, jak zapadł się katalizator. Spaliny wpadały do
    wentylacji, na obroty nie można było się wkręcić, bo rura od wydechu
    odbijała na sprężynkach i wszystko groziło rozpadnięciem się. Miałem
    problem, żeby ruszyć pod wzniesienie spod świateł koło Mszczonowa, a
    maksymalna osiągalna prędkość to było jakieś 55km/h na V biegu (powyżej
    atakowała rura). Dobrze, że nie robiłem za długich postoi, bo następnego
    dnia na zimnym silniku już nie chciała zapalić i do tłumikarzy pojechała
    na sznurku. :)

    S.

  • 125. Data: 2011-09-30 01:49:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-09-30 01:46, Stefan Szczygielski pisze:

> [...]
    > atakowała rura). Dobrze, że nie robiłem za długich postoi, bo następnego
    > dnia na zimnym silniku już nie chciała zapalić i do tłumikarzy pojechała

    Mi kiedyś w Omedze A z silnikiem C20NE przeskoczył rozrząd o 2 zęby.
    W Szczecinie. Jakoś do Poznania wróciłem.

  • 126. Data: 2011-09-30 04:15:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Lewis" <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote in message

    > To w sumie wyszło jeszcze pozytywnie. Kurcze a na pierwszy rzut oka
    > wygląda jak BMW 5 E60.
    > Połóż się do szpitala mów że masz zawroty, bóle głowy (wstrząśnienie pnia
    > mózgu) tego w sumie nie da się stwierdzić czy faktycznie czy symulujesz a
    > kolejne "kilka groszy" się uzyska.

    Wszyscy w Polsce tacy uczciwi ? Honor i Ojczyzna, panowie?

  • 127. Data: 2011-09-30 05:21:59
    Od: PepedB <a...@s...le>

    > Tak z ciekawości zapytam: A co widzisz złego w podesłaniu tego filmiku do
    > ubezpieczyciela?

    Hipokryzję? Zawiść?

    --
    Pozdrawiam, Marcin Kaliński
    a-dres:{ksywka}(na)post.pl

  • 128. Data: 2011-09-30 07:40:22
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 29 Sep 2011 23:08:30 +0200, LEPEK

    > Aha - imieniny to ja dzisiaj też mam :) Też Michał :)

    Ja też miałem, i też zrąbane.
    Katar mi się w zatoki przypałętał.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 129. Data: 2011-09-30 08:21:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.09.2011 00:19, Cavallino pisze:

    > Nie zmienił pasa, tylko skręcił ze środkowego w prawo.
    > Na tym pasie na który rzekomo zmienił już był w poprzek jezdni.

    Nieistotny detal techniczny - jedyna różnica pomiędzy skrętem za samą
    zmianą pasa to kąt uderzenia.

  • 130. Data: 2011-09-30 08:49:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello PepedB,

    Friday, September 30, 2011, 5:21:59 AM, you wrote:

    > Hipokryzję? Zawiść?

    A może poczucie (nie)sprawiedliwości?

    (nie - nie mam zapędów Pawki Morozowa)

    --