  • Data: 2010-12-07 21:50:21
    Temat: Re: [OT] sposób na fotoradary - ktoś sobie jaja zrobił.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MariuszM" <u...@p...onet.pl> napisał
    > Nie do końca wiem co masz na myśli, ale się domyślam...
    > W SIS sprawdzasz na zasadzie figuruje/nie figuruje, a czy każdy
    > system krajowy, który jest połączony z SIS i sprawdza osobę przy
    > odprawie ma możliwość rejestrowania sprawdzeń - nie wiem. Chyba
    > nie ma takiego wymogu.

    Ale w miare prosto dorobic.

    > Musisz udowodnić, że koreańczyka w tym dniu w ogóle w Polsce nie
    > było.
    > Czarno to widzę - a zacznij od prawidłowego przetłumaczenia
    > wizytówki.

    To akurat najprostsze - tlumacz przysiegly przetlumaczy, oficjalna
    odpowiedz z SIS, a kosztami obciazy sie skazanego, to mu sie oduczy
    glupie kawaly robic.

    Wiec jezdzic na targi po Europie i zbierac wizytowki, i stawiac
    wodke, zeby w razie czego nie zaprzeczyli :-)

    > W SIS sami sprawdzimy, Niemcy nie są nam do tego potrzebni.

    No to ciekawe po co te umowy :-)

    J.