  • 51. Data: 2009-09-17 06:52:37
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h8rh2p$q38$1@news.onet.pl...

    > no i co z tego? opis identyczny. opis. nie widze różnicy. chuj z tytułem,
    > gazeta/portal ma szokować
    Taak, a ja myslalem, ze ma rowniez podawac rzetelne informacje. Na tym
    polega dziennikarstwo, nie?
    Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy
    rozne notki.

    > w obu jest to samo o czym on pisze: jechał bez kasku.
    > biorąc udział w dyskusji, zainteresuj się o czym ona jest.
    Wiem o czym ona jest. Nie mam klopotow ze zrozumieniem tego co czytam.
    Zreszta zwrocilem tylko uwage frankowi, ze po przeczytaniu pierwszej notki,
    nastawionej na, jak zauwazyles wywolanie szoku, wykreowal sie obraz wariata
    na motocyklu. W taki wlasnie przekaz wpasowal sie ze swoja reakcja F. Druga
    notka juz w innym tonie, niesie inny przekaz nie?
    Nie polemizuje z faktem, ze nie zalozenie kasku to glupota bo to jest
    oczywiste. Ale samo niemanie kasku nie bylo przyczyna wypadku, jak sam
    zauwazyles nawet gdyby mial kask mogl i tak zle skonczyc.
    Ale nazywanie kogos debilem nie znajac przyczyny takiego zachowania jest
    samo w sobie glupie.
    Tyle.

    Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek.

    pozdr

    --
    Bartek
    Blue9'99

  • 52. Data: 2009-09-17 07:11:34
    Od: "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie>

    Uzytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisal w wiadomosci

    > a pozatym jazda bez kasku z predkoscia powyzej 100, jest mocno utrudniona,
    > chocby z powodu zalewajacych oczy lez, ktore kapia ci za uszami

    Powiem Ci ze mi nie kapia, przyzwyczilem sie jakos :-)

    --
    OGONek~

  • 53. Data: 2009-09-17 10:04:57
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 08:52, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomościnews:h8rh2p$q38$1@news.onet.pl...

    > Taak, a ja myslalem, ze ma rowniez podawac rzetelne informacje. Na tym
    > polega dziennikarstwo, nie?

    marzyciel. media muszą mieć oglądalność/czytalność i tylko to się
    liczy. dorośnij.

    > Naprawde nie widzisz roznicy w obu artach? To moze rzeczywiscie czytamy
    > rozne notki.

    nie widzę. "fakty" są takie same.

> [...]

    > zauwazyles nawet gdyby mial kask mogl i tak zle skonczyc.
    > Ale nazywanie kogos debilem nie znajac przyczyny takiego zachowania jest

    a debilką? czyż to nie zakrawa pod hipokryzję?

    > Ale jak sie myle to wez mi wytlumacz o czym jest watek.

    generalnie o s-f. znajdziesz jeszcze kilka artykułów na ten sam temat,
    ale co to zmienia? wszystkie będą oparte na domniemaniach. szkoda
    zbędnych bitów.

    - gildor

  • 54. Data: 2009-09-17 10:09:23
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Uzytkownik "OGONek~" <spamerzywszystkichkrajow@p$^%*^#~e.sie> napisal w
    wiadomosci news:h8snf7$dn4$1@pippin.nask.net.pl...

    > Powiem Ci ze mi nie kapia, przyzwyczilem sie jakos :-)

    moze to kwestia wprawy ;)

  • 55. Data: 2009-09-17 14:53:13
    Temat: OT pytanie
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    {ciach}
    Racja

    Mam pytanie bedziesz moze na Felkowskim??

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 56. Data: 2009-09-17 15:06:14
    Temat: Re: OT pytanie
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 17 Wrz, 16:53, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Użytkownik "gildor" <m...@g...com> napisał w
    wiadomościnews:4003ba7d-6e5d-4176-

    > Racja
    >
    > Mam pytanie bedziesz moze na Felkowskim??

    nie. raczej nie. a co?
    najbliższa moja ogólna impreza, to pewnie TBSZ, jak zwykle :) bo dalej
    moje motocykle nie umiom jeździć :)

    - gildor

  • 57. Data: 2009-09-17 15:21:31
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On 17 Wrz, 16:53, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    >nie. raczej nie. a co?
    >najbliższa moja ogólna impreza, to pewnie TBSZ, jak zwykle :) bo dalej
    >moje motocykle nie umiom jeździć :)

    Tak po prawdzie to chcialbym, zeby zanim wstawie moto na serwis, ktos je
    obejrzal/posluchal. Ktos kto sie na tym modelu zna.
    Mam kilka watpii i chcialbym ich weryfikacji zanim serwis powie "Panie 5000
    pln bo inaczej nie bedzie jezdzic "
    A u nas nie mam znajomego, ktory mialby 9.
    Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa
    to moze pol sek i chyba tak jest zawsze po wcisnieciu startera.
    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 58. Data: 2009-09-17 15:31:13
    Od: gildor <m...@g...com>

    wiadomościnews:5ec3024a-4912-4290-83da-e3fcadbe6580@
> [...]
    > Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa
    > to moze pol sek i chyba tak jest zawsze po wcisnieciu startera.

    łódź? zapytaj Rogala o mechanika

    - gildor

  • 59. Data: 2009-09-17 17:56:18
    Od: Eskimos <e...@t...pl>

    On Thu, 17 Sep 2009 17:21:31 +0200, "BartekZX9R"
    <b...@g...com> wrote:

    >Np rozrusznik, zanim zacznie krecic slychac takie szybkie terkotanie, trwa
    >to moze pol sek i chyba tak jest zawsze po wcisnieciu startera.

    Posłuchaj czy to rozrusznik, czy przekażnik rozrusznika. Jak
    przekaźnik to najpierw naładuj porządnie akumulator, jak nie pomoże,
    to wymień, a jak sprzęgiełko rozrusznika, to absolutnie nie dotykaj
    póki działa ;)

    --
    Darz bór,
    Eskimos

  • 60. Data: 2009-09-18 06:44:05
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Użytkownik "Eskimos" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekaźnik to najpierw naładuj porządnie akumulator, jak nie pomoże,
    > to wymień, a jak sprzęgiełko rozrusznika, to absolutnie nie dotykaj
    Ok, wiec najpierw akumulator, IMO terkot wydobywa sie z lewej strony
    motocykla.

    pozdrawiam

    --
    Bartek