  • 1. Data: 2009-09-15 11:44:14
    Temat: VFR recall
    Od: pgalos <p...@U...interia.pl.USUN>

    Witam wszystkich

    Mam pytanko, głównie do użytkowników VFR z roczników 2002-2005.
    W 2007 Honda ogłosiła recall o którym można np tu przeczytać
    http://wiki.vfrworld.com/index.php/All_Models. Chodzi o to, że w złączce
    w okablowaniu w okolicach przedniej owiewki, może przegrzewać się pin
    masy i doprowadzić do stopienia złączki i w skrajnych przypadkach do
    utraty świateł lub zgaśnięcia silnika w czasie jazdy. Dealerzy powinni
    to usuwać bez dodatkowych opłat i chciałem się dowiedzieć czy ktoś z
    Was to przerabiał? Czy dotyczy to tylko modeli ze stanów bo jakoś tak
    dziwnie to napisane jest.

    Pawel
    VFR800A3

  • 2. Data: 2009-09-15 11:51:04
    Temat: Re: VFR recall
    Od: Miecio <m...@w...pl>

    pgalos pisze:
> [...]
    > to usuwać bez dodatkowych opłat i chciałem się dowiedzieć czy ktoś z
    > Was to przerabiał? Czy dotyczy to tylko modeli ze stanów bo jakoś tak

    Szczerze to nie spotkałem się z w/w objawami ani uwagami o nich.
    Poszukaj/popytaj na www.vfr-oc.pl

    vfr800 '08