  • 41. Data: 2009-09-16 16:40:08
    Temat: Re: Selekcja naturalna DZIALA!!!!
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 16 Sep 2009 05:35:28 -0700, osobnik zwany Atlobek
    wystukał:

    > ALE ZAPIERDALAL. ja tam widze ze 150 jechal.

    i staranował samochód a lagi proste :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 42. Data: 2009-09-16 17:26:19
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Uzytkownik <f...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
    > http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article
    ?AID=/20090916/PODLASKA/212560607

    > brawo dla debila! Nie mowie, ze z wlasnej winy zginal - w koncu jakas
    > babka skrecala na posesje wiec prawdopodobnie zajechala mu droge, ale
    > coz, z opisu wynika, ze koles zapie*dalal - bo mu sie spieszylo - na
    > cmentarz wlasnie.
    http://www.112.pl/lubelskie/lukow-smiertelne-potrace
    nie-motocyklisty-4672.html

    debilka

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 43. Data: 2009-09-16 17:37:24
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 16 Wrz, 19:26, "BartekZX9R" <b...@g...com> wrote:
    > Uzytkownik <f...@g...com> napisal w
> [...]

    a po co Ty znowu to samo podajesz, bo nie kumam?

    - gildor

  • 44. Data: 2009-09-16 18:27:40
    Od: "BartekZX9R" <b...@g...com>

    Uzytkownik "gildor" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > a po co Ty znowu to samo podajesz, bo nie kumam?
    A czytales?
    Pierwsza notka:
    Luków: Motocyklista pedzil na zlamanie karku. Nie zyje
    Kierujaca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i
    skrecila z drogi na posesje. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w
    samochód.

    ^^^^^^^^^^^^^^^^
    Druga notka:
    Luków: smiertelne potracenie motocyklisty
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Nie moge znalezc linki ale czytalem opis z tego wypadku i babka trafila
    motocykl w tyl tam gdzie zdarty jest plastik.

    Dwa artykuly o tym samym, dwa rozne tytuly, w jednym masz szalonego
    motocykliste w drugim poszkodowanego.
    To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal
    opinii.

    Tyle tylko.

    --
    Bartek
    niebieska9'99

  • 45. Data: 2009-09-16 19:22:22
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 16 Wrz, 15:00, "f...@g...com"
    <f...@g...com> wrote:

    > A znaki zapytania stawiasz?

    stawia stawia a potem w folie zawija

    --
    Wiadro(SoldierAK)

  • 46. Data: 2009-09-16 19:38:29
    Od: Sqeeb <s...@i...community>

    Weź rozwin bo mnie zaciekawiłeś ;-)

    --
    Sqeeb

  • 47. Data: 2009-09-16 20:16:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    BartekZX9R pisze:
    > Uzytkownik "gildor" <m...@g...com> napisal w wiadomosci
    e.googlegroups.com...
    > A czytales?

    owszem, oba. są takie same, tylko przekaz odrobine lżejszy w Twoim.

> [...]
    > Kierujaca oplem 33-letnia kobieta nie zauwazyla nieoswietlonej hondy i
    > skrecila z drogi na posesje. Motocyklista nie zdolal zahamowac i wjechal w

    coś Ci się rozjechało

    > Druga notka:
    > Luków: smiertelne potracenie motocyklisty
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    no ale że co? w obu jest to samo.

> [...]
    > motocykl w tyl tam gdzie zdarty jest plastik.
    >
    > Dwa artykuly o tym samym, dwa rozne tytuly, w jednym masz szalonego

    no i co z tego? opis identyczny. opis. nie widze różnicy. chuj z
    tytułem, gazeta/portal ma szokować

    > To byl przekaz do franka aby na podstawie durnego artu nie formulowal
    > opinii.

    w obu jest to samo o czym on pisze: jechał bez kasku.
    biorąc udział w dyskusji, zainteresuj się o czym ona jest.

    --
    - gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 48. Data: 2009-09-16 22:22:22
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    f...@g...com wrote:

    > Wszystko naprawde sprowadza sie do tego, czy chcial zyc i co za tym
    > idzie - zminimalizowac ryzyko wypadku. Mam kilku znajomych ktorzy
    > wsiadaja do samochodu, wyjezdzaja z uliczki osiedlowej, skrecaja w
    > glowniejsza osiedlowa, po czym zapinaja pasy. Po przejechaniu mniej
    > niz 100 metrow, ale to cos czego nie rozumiem. Zawsze sie ich pytam -
    > "A co jesli w tym momencie wjedzie w Ciebie bez hamowania najebany
    > kierowca jadacy 40 kmh po osiedlu ?"

    To beda, kurwa, mieli wgiete drzwi.
    K.14.

  • 49. Data: 2009-09-16 22:55:24
    Od: "f...@g...com" <f...@g...com>

    On 16 Sep, 20:38, Sqeeb <s...@i...community> wrote:

    > Weź rozwin bo mnie zaciekawiłeś ;-)
    >
    > --
    > Sqeeb

    Prosze: http://www.youtube.com/watch?v=Ahg6qcgoay4

    Ps. BartekZX9R - wkladam jakis trud w budowanie zdan podwojnie
    zlozonych, wiec wloz jakis trud w ich przeczytanie. DO HÓJA!

    Amen.

  • 50. Data: 2009-09-17 06:40:52
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Przemysław Budnicki" <a...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:h8qstn$2aq$1@inews.gazeta.pl...

    > bez swiatel ... jakby mogl je wylaczyc...

    teoretycznie mogl, wyjac bezpiecznik, tylko po co?
    mogl miec przepalony bezpieczik, zarowke